Encyclopædia Britannica og 10.2?
Fra : Per Rønne

Dato : 21-10-02 08:01

Er der andre der som jeg bruger Encyclopædia Britannica, og som ikke kan
få den til at fungere sammen med 10.2?

--
Per Erik Rønne

Fra : David Blangstrup

Dato : 21-10-02 08:03

On Mon, 21 Oct 2002 9:00:32 +0200, Per_Rønne wrote
(in message <1fkebm8.ul033giu0piuN%serse@diku.dk>):

> Er der andre der som jeg bruger Encyclopædia Britannica, og som ikke kan
> få den til at fungere sammen med 10.2?

Den virker fint her i Jaguar 10.2.1 med Chimera (Lates Nightly Build). Det er
en fremragende browser! Jyskenetbank og alting!

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 21-10-02 08:05

> [...]

Den virker fint her i Jaguar 10.2.1 med Chimera (Lates Nightly Build). Det er
en fremragende browser! Jyskenetbank og alting!

[med mindre du mener en CDROM?]

Fra : Per Rønne

Dato : 21-10-02 09:10

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]

> Den virker fint her i Jaguar 10.2.1 med Chimera (Lates Nightly Build). Det er
> en fremragende browser! Jyskenetbank og alting!

Jeg har den på DVD, som regel brugt som DVD-image [der mountes ved
boot]. 2002DVD til Mac.
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 22-10-02 14:01

Per Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Jeg har den på DVD, som regel brugt som DVD-image [der mountes ved
> boot]. 2002DVD til Mac.

Og jeg har netop fået følgende svar fra EB:

Thank you for your e-mail. We are sorry to hear that you have
encountered
an issue with your copy of Britannica.

The problems with Britannica 2002 under MAC OS 10.2 are a known issue.
This
is currently being looked into by our Development Team and we hope to
have
some feedback on this very shortly. Britannica 2003 does not exhibit
the
same issues under this MAC OS.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne