Hvordan snyder man Outlook Express fra dan~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-10-02 09:28

Efter at en ven har fået installeret en dansk version af Outlook Express
5.X så er der gået ged i hendes ellers velfungerende iBook, som
udelukkende kører US.

Jeg har downloadet den seneste version af OE, men jeg kan ikke få den
til at overtage ALT fra den danske.

Blandt andet er der i opstartsfasen på den danske en dialog boks hvor
man kan vælge hvilken profil man vil være.

I Preferences har jeg fundet denne fil, men man kan ikke gøre den
engelsk ?!

Hvad gør jeg ?

Et tillægs spørgsmål:

Hun har pillet et sted så alt hvad der downloades havner i en mappe på
harddisken i stedet for på skrivebordet - hvor ændres det ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-10-02 15:11

> [...]
> man kan vælge hvilken profil man vil være.
>
> I Preferences har jeg fundet denne fil, men man kan ikke gøre den

Hvilken fil?

> Hvad gør jeg ?

Kan det mon skyldes, at OE DK har navngivet navnene på sine mapper med
danske ord og den engelske kigger efter engelske mapper? Det mener jeg
ihvertfald at de gør. Det gør, at den engelske ikke kan finde
profilerne, som kan være grunden til dit problem.

Eller må du til at kigge i preferencefilerne med f.eks. BBEdit og se om
du kan fikse det.w

> Et tillægs spørgsmål:
>
> Hun har pillet et sted så alt hvad der downloades havner i en mappe på
> harddisken i stedet for på skrivebordet - hvor ændres det ?

I kontrolpanelet Internet, vist nok i fanebladet Web (det er længe siden
jeg har rodet med den slags i 9'eren).

--
Mvh.
René Frej Nielsen