Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny reportage
Fra : Jacob Langvad

Dato : 17-10-02 22:42

Hej alle,

jeg har lige opdateret mit portfolio. For et par uger siden lavede jeg en
reportage fra Thaimiljøet i København sammen med en journalist. Reportagen
var trykt i Berlingske Tidende i søndags - og nu ligger den altså på min
hjemmeside.

www.jacoblangvad.com

mvh jacob langvad

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 18-10-02 18:41

"Jacob Langvad" <mail@jacoblangvad.com> wrote in message
> [...]
> var trykt i Berlingske Tidende i søndags - og nu ligger den altså på min

Og det var som sædvanligt et dejligt besøg - du laver nogle rigtig gode
billeder Jacob.

Mvh Kim

Fra : John

Dato : 19-10-02 07:41

"Kim Jeppesen" <blackhole@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Jacob Langvad" <mail@jacoblangvad.com> wrote in message

Reportagen

> Og det var som sædvanligt et dejligt besøg - du laver nogle rigtig gode
> billeder Jacob.
Jeg ville også gerne se den, men jeg kan ikke finde den på siden?????
--
MVH
John K Hansen

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 19-10-02 08:00

"John" <hansenj@tdcNOPEadsl.dk> wrote in message

Du klikker da bare på:

> [...]

Det virker fint hos mig.

Mvh Kim

Fra : John

Dato : 19-10-02 18:24

> "John" <hansenj@tdcNOPEadsl.dk> wrote in message
>
> Du klikker da bare på:

> Det virker fint hos mig.

Ja....jeg kan nok åbne siden osv...men de nye billeder?

Fra : Pico

Dato : 19-10-02 17:04

John wrote:
> "Kim Jeppesen" <blackhole@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville også gerne se den, men jeg kan ikke finde den på siden?????

Jeg kan godt forstå du har besvær med at finde dem, for det er nok en af
de få ting jeg ville klandre Jacobs side for, man skal faktisk lægge mærke
til at der står sektions 001, 002, 003 osv. Thai billederne er i sektion 2.
Med alm. modem er det irriterende at man skal prøve sig frem.
Pico