Control klik på dock virker ikke i Jaguar?
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-02 22:20

Hi alle!

Jeg kører Jaguar, men efter installation virkede kontrol-klik på dock
ikke længere - kontekst menuen var væk. Jeg læste så et sted at dette er
en kendt bug i Jaguar og vedkommende havde en lille patch til at rette
dette med. Jeg installerede den og vupti - kontrol-klik var tilbage.

Så installerede jeg "minimér på stedet" patchet og mistede den forrige.

Mit problem er nu at jeg ikke kan finde det første patch! Er der nogle
som kender til dette problem og kan give mig et link?

tak!

.per

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-10-02 23:37

<perdalum> wrote:

> [...]
>
> Mit problem er nu at jeg ikke kan finde det første patch! Er der nogle
> som kender til dette problem og kan give mig et link?

<http://www.sectionurbaine.com/downloads/software/DanishDockMenuFix.dmg.
gz>

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-02 08:01

In <1fk84cs.mjxkx21ssppg9N%spam02@tdcadsl.dk> René_Frej_Nielsen wrote:

> <http://www.sectionurbaine.com/downloads/software/DanishDockMenuFix.
> dmg. gz>
Tusinde tak! Nu virker både "Gør lille på stedet" eller hvad den nu
hedder på dansk OG kontekst menuerne på min dock.

.per

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-10-02 08:50

<perdalum> wrote:

> Tusinde tak! Nu virker både "Gør lille på stedet" eller hvad den nu
> hedder på dansk OG kontekst menuerne på min dock.
>
> per

Du skal lige kigge på din tegnsætning. Dine headers er underlige.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-10-02 10:55

> Du skal lige kigge på din tegnsætning. Dine headers er underlige.

Hej Jesper, problemet er at din udgave af MacSOUP ikke kan forstå
indlejrede tegnsætangivelser i headerne. MacSOUP 2.5b2 kan og hvorfor
ikke hente den.

<http://home.snafu.de/stk/download/MacSOUP_2.5b2.hqx>

Spørgsmålet er nu om det er pæn netettikette at bruge indlejrede
tegnsætangivelser i headerne fremfor alm. 7 bit ascii og Quoted
Printables.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-10-02 17:43

> Hej Jesper, problemet er at din udgave af MacSOUP ikke kan forstå
> indlejrede tegnsætangivelser i headerne.

Eller at afsenderen, Per Dalum, anvender ISO-8859-15 i stedet for
ISO-8859-1, som anbefales på dk-grupperne.
< http://www.usenet.dk/netikette/linje.html>

>MacSOUP 2.5b2 kan og hvorfor
> ikke hente den.

Fordi Jesper ikke er på OS X.

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-10-02 18:13

Preben Bødker Nielsen <gizmo@tdcadsl.dk> wrote:

> Eller at afsenderen, Per Dalum, anvender ISO-8859-15 i stedet for
> ISO-8859-1, som anbefales på dk-grupperne.
> < http://www.usenet.dk/netikette/linje.html>

Hvilket jo ikke står i modsætning til det jeg skrev!

> Fordi Jesper ikke er på OS X.

MacSOUP 2.5b2, som jeg linkede til, er et classic program.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-10-02 18:29

> Hvilket jo ikke står i modsætning til det jeg skrev!

Nope. Ville bare præcisere at afsenderen burde rette.

> MacSOUP 2.5b2, som jeg linkede til, er et classic program.

Sorry. Der blev jeg klogere.

/Preben

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-02 10:54

In <1fk9kp9.zafxq443kk6N%gizmo@tdcadsl.dk> Preben_Bødker_Nielsen wrote:

> Nope. Ville bare præcisere at afsenderen burde rette.

Og det er hermed gjort - Jeg havde bare fyret Halime op uden at sætte
programmet op - har ikke brugt disse NG fora ret meget tidligere.

.per

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 20-10-02 11:26

<Per Dalum> wrote:

> Og det er hermed gjort - Jeg havde bare fyret Halime op uden at sætte
> programmet op - har ikke brugt disse NG fora ret meget tidligere.

Så kan jeg jo passende korrigere mig selv idet jeg antog at MacSOUP ikke
forstod indlejrede tegnsætangivelser, når den faktisk hele tiden har
gjort det når det gælder ISO-8859-1.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 20-10-02 12:06

<Per Dalum> wrote:

> Og det er hermed gjort - Jeg havde bare fyret Halime op uden at sætte
> programmet op - har ikke brugt disse NG fora ret meget tidligere.

Jamen så velkommen til.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/