Stofanet via PPPoE?
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 17-10-02 08:33

Jeg har stofanet, OSX.2 og bruger Stofanet signon X 1.5
Nu lurer jeg på, om jeg kan bruge den indbyggede PPPoE dial-up over
ethernet?
Så vidt jeg husker, er der en del herinde, der bruger stofanet?
Det er ikke fordi, at jeg er utilfreds med signon x 1.5, men alt andet lige
er det indbyggede PPPoE med dial-up i menu-linjen at foretrække hvis det kan
lade sig gøre...
Men signon X 1.5 bruger en anden IP/port (192.168.30.2:259) end den simple
IP (0.22.0.0 eller sådan) som står på stofanets papirer til mig, og jeg kan
ikke lige "greje" den selv. Jeg har en familie-forbindelse, hvor
kabelmodemet vist nok har 5 IP-adresser indkodet.
Poul Skovmand Thingholm
REMOVE_pst@phenomen.dk