Tøris - hvor i Odense?
Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 14-10-02 16:57

På fredag skal vi beboere i ejendommen holde fest. Det kommer til at foregå
på den måde, at vi kommer på besøg i hinandens lejligheder, og hvert sted -
med sit eget tema - serveres der så lidt godt til ganen. Jeg har overvejet
at invitere folk ind i en "68'er-verden" - selvfølgelig med Jimi Hendrix
spillende i baggrunden. ;D I den forbindelse vil jeg gerne have fat i lidt
tøris - hvor skaffer jeg det i Odense?

Mvh.

Martin

P.S. Jeg husker at "ilte" rummet efter ankomsten.

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 14-10-02 17:14

Hvis I har nogen idéer til, hvad jeg kan servere, så skriv endelig! ;D

Mvh.

Martin

Fra : Mikkel Winther

Dato : 14-10-02 18:02

In <news:3daaed51$0$7008$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin
Nystrup Rasmussen wrote:
[68'er temafest]
> Hvis I har nogen idéer til, hvad jeg kan servere, så skriv endelig! ;D

Hashkage!

m.
--
"That's what the Internet is for, slandering others anonymously."
from "Jay and Silent Bob Strike Back", 2001

Fra : Steen Suder

Dato : 14-10-02 18:35

> [...]
> spillende i baggrunden. ;D I den forbindelse vil jeg gerne have fat i lidt

Hede-Nielsen.

Standardportion: 22KG á ca. 9,80.-

--
Mvh. / Best regards,