Spil til Mac ~ PC
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 14-10-02 14:33

Hej

Jeg har en Powerbook G4 og tænkte lige på en ting.

De spil man kan få til MAC, f.eks. Max Payne, er det det samme spil som til
PC. Rent Grafisk tænkte jeg på, eller er der forskel????

Bo

Fra : Anders Hedegren

Dato : 14-10-02 15:53

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> De spil man kan få til MAC, f.eks. Max Payne, er det det samme spil som til
> PC. Rent Grafisk tænkte jeg på, eller er der forskel????

Det er vist stort set det samme. Efter sigende kan man relativt nemt
konvertere PC spil til Mac ved kun at konvertere .exe-filen, resten
virker så fint uden at blive modificeret. Ved ikke om det passer.

Anders

Fra : Peter B P

Dato : 14-10-02 16:22

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> De spil man kan få til MAC, f.eks. Max Payne, er det det samme spil som til
> PC. Rent Grafisk tænkte jeg på, eller er der forskel????

Det skulle der ikke være.

Undtagelsen er så Return to Castle Wolfenstein, hvor jeg har observeret
at der er forskelle på ens Mauser-riffel med Scope... og lyden er lidt
anderledes.

--
- Peter
En go' gang Pia' blir' Danmark hvidt a' !

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 15-10-02 07:07

takker for Jeres svar.

Bo