Hvor uheldig må man være
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-10-02 20:39

Godaften

Jeg vil blot fortælle hvor galt det kan gå når man er i skoven.

I formiddags var jeg til sportræning med min hund. Og til folk der ikke ved
hvordan det forgår, lægger man et spor godt inde i skoven, hvor der både er
træer og krat.
Nå, men mens jeg gik der og lagde spor, svang en gren op i øjet på mig, for
pokker det gjorde ondt. Nå, men det går vel over tænkte jeg, men nej. Da jeg
kom hjem forslog min kæreste at jeg tog en tur på skadestuen, hvilket nok
var meget godt jeg gjorde. Det viste sig nemlig at jeg havde fået en rift i
hornhinden. Jeg fik dryppet mit øje et par gange, og har nu en klap på som
jeg skal ha' på i 12 timer ( indtil kl 01:00 ) i nat. Når det så er
overstået skal jeg smørre mit øje 4 gange daglligt i 6 dage for at der ikke
går betændelse i det.

Jaaaaaaaaaaa så galt kan det gå bare ved at gå i skoven

Bolette

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 13-10-02 21:40

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> går betændelse i det.
>
> Jaaaaaaaaaaa så galt kan det gå bare ved at gå i skoven

og nu kan du have svært ved at se, om du har fået en skovflåt på dig

VH Birgitte

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-10-02 21:23

Hej Birgitte

> og nu kan du have svært ved at se, om du har fået en skovflåt på dig

Jeg tvivler på en skovflåt kan ha' sat sig på mig, for med al det tøj jeg
have på, kan en skovflåt umuligt ha' sat sig på mig

Og endvidre er klappen taget af nu, og jeg ser ganske fint. Mit øje sviger
stadig, og gør lidt ondt, men det går nok snart over.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 15-10-02 20:10

> [...]
>
> Og endvidre er klappen taget af nu, og jeg ser ganske fint. Mit øje sviger
> stadig, og gør lidt ondt, men det går nok snart over.

Hej

Nu lyder det, som om jeg er ude på at gøre dig meget ked af det, det med
flåten var kun ment som en lille spøg, selv om den faktisk kan snige sig ein
mange steder, men...

M.h.t. til øjet kan det godt være du stadig vil få ondt i det i perioder. Vi
har i familien to, der har haft ridser på hornhinden, og der har været
smerter i op til 15 år efter trods helt korrekt behandling.
Hvis man kommer til at gnide sig kraftigt i øjet, eller hvis man vågner
brat, vil det meget tynde ar på hornhinden let springe op igen, og det er
meget smertefuldt.

Er der andre der kender til det?

VH Birgitte

Fra : Ally

Dato : 15-10-02 10:17

Hej Bolette

On Sun, 13 Oct 2002 21:39:07 +0200, "Bolette Nielsen"
<Bobo@nospam.kimj.dk> wrote:

> [...]
>jeg skal ha' på i 12 timer ( indtil kl 01:00 ) i nat. Når det så er
>overstået skal jeg smørre mit øje 4 gange daglligt i 6 dage for at der ikke

Yikes... endnu en grund til at jeg er en glad brillebærer! Men det er
sgu dejligt, det ikke 'er mere'... det kunne jo have gået grueligt
galt!

De venligste hilsener

Allan
--