hvilken maling
Fra : Tutbenne

Dato : 13-10-02 15:45

hvilken maling skal man male en benzin tank med?? det skal jo være
benzin fast!
og hvor køber man det?? i en hvilken som helst malerbutik eller hvor??
nogen der ved noget om det??

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 13-10-02 18:07

Tutbenne skrev:
> hvilken maling skal man male en benzin tank med?? det skal jo være
> benzin fast!
> og hvor køber man det?? i en hvilken som helst malerbutik eller hvor??
> nogen der ved noget om det??

Det billigste er nok ganske almindelig spraymaling (fra byggemarkeder),
det fås i mange forskellige farver, og er rimeligt hårdført. Det
afgørende er at det ikke er udsat for benzin i lægere tid - hvis du
f.eks. kommer til at spilde når du tanker, og tørre det af inden for et
par minutter er der ingen problemer. Alternativet er rigtigt autolak,
det koster noget mere, det kan fås i den farve du vil have, og holder
nok også bedre i længden. Det skal dog nævnes at selv ikke autolak kan
holde til at der står blank benzin på det i længere tid (specielt ikke
hvis der er en ridse eller stenslag i klarlakken).

M.v.h.
Thomas Gulholm

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-10-02 19:12

"Thomas Gulholm" <gt@dsr.kvl.dk> skrev i en meddelelse

> nok også bedre i længden. Det skal dog nævnes at selv ikke autolak kan
> holde til at der står blank benzin på det i længere tid (specielt ikke
> hvis der er en ridse eller stenslag i klarlakken).

Hvilket bl.a. er en af grundende til at jeg altid står og dækker rundt
omkring studsen med papir når jeg tanker. Hader benzinstænk. Det giver sådan
et kedeligt look på plastik og lak.

Martin L. Johansen
***********************
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-10-02 18:42

> --
> Mvh
> Martin L. Johansen
> ***********************
> Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

*lol* der var "nogen" kunne lære noget der, kandu tro!!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-10-02 19:41

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> *lol* der var "nogen" kunne lære noget der, kandu tro!!

Pjat. Alle quoter da korrekt?? Øhm nå nej, sorry. My bad. Det var i mine
drømme det skete.

Martin L. Johansen
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html