"rockens danmarks historie"
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-02 18:52

jeg kom til at høre P4 nu.. og der er programmet "rockens danmarks historie"
som i fleste der høre dr kender. Kan man købe den på? eller er der nogle der
har optaget alle afsnittene?

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-10-02 01:01

"peet_dk" <nope> wrote in message
> [...]
historie"
> som i fleste der høre dr kender. Kan man købe den på? eller er der nogle

Så vidt jeg ved kan man ikke købe afsnittene på CD eller lignende. Det kan
være de kan købes fra DR for en "beskeden" pris. Jeg har optaget nogle
stykker, men da de desværre sendes lørdag aften er det sjældent jeg har
mulighed for det.
Men det er absolut en af de bedre DR produktioner.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Ole Damgaard

Dato : 17-10-02 08:21

"peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> [...]
historie"
> som i fleste der høre dr kender. Kan man købe den på? eller er der nogle

Nej de kan desværre ikke købes - hverken på CD eller som båndkopi.
Hr er der jo tale om udsendelser, der i vid udstrækning benytter sig af
pladeudgivelser. Hvis DR skulle til at udgive dem, ville de kræve en
forhandling med hvert eneste pladeselskab og endog i visse tilfælde med
enkeltmusikere, hvor der ikke er selskaber, der repræsenterer dem. Såden er
det med publikationer og ophavsret. Derfor - der er ingen anden trøst: lyt
til P4 hver lørdag mellem 19 og 20.
mvh ole