Hitman2 hjælp søges
Fra : njay

Dato : 12-10-02 18:30

Jeg er kommet til "Tracking Hayamoto" banen.
Hvad gør jeg efter at have plantet det giftige stykke fisk og
transmitteren i den portion mad ude i køkkenet?

njay

Fra : KT

Dato : 12-10-02 19:32

"njay" <nwhy@mail.dk> wrote in message
> Jeg er kommet til "Tracking Hayamoto" banen.
> Hvad gør jeg efter at have plantet det giftige stykke fisk og
> transmitteren i den portion mad ude i køkkenet?
>
> njay

Du stikker af. Du må ikke have dræbt/skræmt tjeneren der går mellem køkkenet
og
Hayamoto, for tjeneren henter maden og giver den til Hayamoto, som så
spiser fisken. Hermed er en del af din mission er fuldført.
Lidt efter dør han. I den tid der går kan du sagtens nå at snige dig hen til
dit extractionpoint (porten)

Mvh Kim

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 12-10-02 19:33

> Jeg er kommet til "Tracking Hayamoto" banen.
> Hvad gør jeg efter at have plantet det giftige stykke fisk og
> transmitteren i den portion mad ude i køkkenet?

Hejsa....

Jeg mener bare du skal smutte tilbage til der hvor du startede og så vente
på du får besked om han er død, så skulle jeg mene at den er i vinkel... en
helt anden mulighed er bare at finde ham, skyde ham og så plante buggen på
ham, men den giver selvfølgelig ik så gode karaktere

Fra : njay

Dato : 12-10-02 20:20

On Sat, 12 Oct 2002 19:30:19 +0200, njay <nwhy@mail.dk> wrote:

>Jeg er kommet til "Tracking Hayamoto" banen.
>Hvad gør jeg efter at have plantet det giftige stykke fisk og
>transmitteren i den portion mad ude i køkkenet?
>
>njay
ok der kom ingen tjener og hentede maden. Ventede i lang tid.
Den eneste udvej var så at GO POSTAL. Nakkede hele banden. Hehe
Next mission....

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-02 22:07

Prøv på denne side der er noget hjælp og hente til fler spil

http://www.gamescodes.dk/konsol.asp?dspkonsol=pc