Ny udstødning til Suzuki AP50 Address...
Fra : Brian Axelgaard [940~

Dato : 12-10-02 15:18

Hvilken udstødning vil i anbefale til min Suzuki AP50. Den har kørt 16200km
med nuværende :) så kan i ligsom selv forestille jer dens tilstand... Jeg
vil gerne have en som larmer mindst muligt, men samtidig vil jeg ikke miste
noget optræk ifht. nu. Topfart er ligemeget, eftersom jeg sjældent kommer
over de 60km/t (Politiet er helt sindsyge her i Aalborg!) Nuværende er jo
original, modificeret, men original. Levetiden for en
"tun-udstødning"/uoriginal regner jeg ikke for lige så lang (7år/16200km
pt.), men her tager jeg måske fejl? Udstødningen skal helst ikke ligne noget
helt "forkert", altså man skal ikke, på 500m afstand, kunne se at det er en
ulovlig... findes sådan en?

På forhand tak for hjælpen!

Fra : Thomas

Dato : 12-10-02 16:11

"Brian Axelgaard [9400]" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> med nuværende :) så kan i ligsom selv forestille jer dens tilstand... Jeg
> vil gerne have en som larmer mindst muligt, men samtidig vil jeg ikke

En orginal udstødninng er den bedste er jeg sikker på.

Min katana gik bedst med den orginale selv med 70ccm sports cylinder.
Prøvede ellers 2 andre udstødninger.
Når jeg siger bedst så mener jeg Et godt bundtræk.
Den koster nok lidt. Til katanaen kostede en ny orginal ca 1400 kr. hvilket
var dyrt syntes jeg..Men ikke mere da en ny udstødning til min den nye
scooter koster 4800 kr.

(Politiet er helt sindsyge her i Aalborg!)

Er de begyndt at jagte 45'er nu.Har ikke selv set det endnu. Men jeg er da
120 % sikker på at jeg nok skal blive stoppet. Hvis jeg kommer forbi (bor
selv i Aalborg)

Mvh. Thomas