Tæppedunk på Dansktoppen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-10-02 11:04

Jov, det skete sgu.

TÆPPEDUNK PÅ DANSKTOPPEN, FRA KIM OG HALLØJSOVS

Kim Og Hallo`s, efterhånden meget populære, P3-prægede tæppedunker "3
bornholmere i en gummibåd" sejlede ind på Dansktoppens 5. plads. det er ret
usædvanligt for tæppedunk. Så hut jeg visker er den også nr. 5 på
lokalradioernes fællesdanske hitliste, så det tyder på at den er ved at
blive efterårets store landeplade, i stærk konkurrence med "Tak fordi vi er
venner" med Kandis. .
Nu kan man jo også spille et "gummi-spil" på "Hallo-hjemmesiden". Man
skal redde polske piger som driver rundt på redningskranse i Østersøen i
redningskranse. De skal reddes ind i en lukket gummibåde, hvor man skal
holde en lukket fest med dem. Hahahah. Uhauhauha. De styre shgu efterhånden
for vildt hos "Halløjsovs".
Skal i ikke lige have teksten? . Jo i skal så, når i nu spørger så pænt.
I får også lige teksten til den anden "dunker"; ´"Fest er fedest" Det er den
fra "Musikbutikken" hvad de hoppede og danske som vilde mænd. Det er også en
sjov tekst.

http://www.kim-og-hallo.dk/site.htm (Prøv gummi-spillet - klik til højre)

___________________________________

TRE BORNHOLMERE I EN GUMMIBÅD

Tre bornholmer´ i en gummibåd
sejlede med faren for at blive våd
men til en billet ha´d de ikke råd
Tre bornholmer´ i en gummibåd

Tre borholmer¹ uden redningsvest
roede mod Polen til en enke-fest
for de polske pi¹r de er bare bedst
Tre borholmer¹ uden redningsvest

Tre bornholmer´ drog mod syd
for at tjekke rygtet om den polske dyd
De vil´ ha´ noet udenlandsk
Drak sig modet til i gammeldansk
Så greb de år'ne (Så greb de år'ne)
Og frøs på lår'ne (Og frøs på lår'ne)
Men besat af en drift
sat¹ de kursen på skift
og så roed´ de alt hva´ de ku´

Gummi, gummi, gummi ...

Tre bornholmer´ i en gummibåd
sejlede med faren for at blive våd
men til en billet ha´d de ikke råd
Tre bornholmer´ i en gummibåd

Tre bornholmer´ og en gammeldansk
Det er hverken Grundtvigsk eller Ingemannsk
Men de polske pi´r dyrker fransk og spansk
Tre bornholmer´ og en gammeldansk

Gummi, gummi, gummi ...

Tre bornholmer´ i en gummibåd

Tre bornholmer´ faldt i søvn
og de kunne nemt ha´ været slemt på røv´n
Men de drev på Østersøen
til de pluds´lig gik på grund ved Møn
Så skinned´ solen (Så skinned´ solen)
De var i Polen (De var i Polen)
Og så gik de i land
og tog fat alle mand
med at bage på enkerne der

Gummi, gummi, gummi ...

Tre bornholmer´ i en gummibåd
fandt en Stege-dame der var dejlig kåd
Tror man hun er polsk gør det ikke no¹et
Tre bornholmer´ i en gummibåd

Tre bornholmer´ i en gummibåd
scored´ danske damer så de faldt i gråd
Uden redningsvest er det heltedåd
Tre bornholmer´ i en gummibåd

Tre bornholmer´ i en gummibåd
_______________________________________

FEST ER FEDEST

Der' noen der tror at Paven
er kedelig og gnaven
Men fester, siger Johannes
skal aldrig mer' forbandes

Så danser Dalai Lamas
disciple i pyjamas
Og de bli'r ved og ved
Det gi'r den indre fred

Fester! - fest er fedest
Fest er helt kanon
Fester i øst og vest
og vi holder altid no'en

Fester! - fest er fedest
Fest er alt for godt
Fester i syd og nord
ja, fester er bare råt

For selv hos Ayatollahen
er stereo i Corollaen
Han siger det er bedst
når der skal være fest

Den gamle grå Rabiner
han fik en rigtig griner
til party hele da'en
som ægte party-san

Fester ! - fest er fedest ...

Selv oldemor med kysen
sprang ud af dialysen
og fyrede den af
til technobal en dag

Fester ! - fest er fedest ...
____________

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 12-10-02 13:11

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> fællesdanske hitliste, så det tyder på at den er ved at blive
> efterårets store landeplade, i stærk konkurrence med "Tak fordi

Så er det jo nu vi skal til at lave 50+ indlæg alá:

"TÆPPEDUNK DEN NYE TREND", "DANSKTOPPEN AFLIVET AF TÆPPEDUNK",
"TÆPPEDUNK DEN NYE TREND DER EROBRER VERDEN" eller "TÆPPEDUNK GØR
BJØRN OG OKAY ARBEJDSLØSE PÅ EN EFTERMIDDAG"

.... og så naturligvis huske at underskrive sig "Tæppedunkexperten".

Fra : Martin Helbo

Dato : 12-10-02 15:45

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote in message

> [...]
> BJØRN OG OKAY ARBEJDSLØSE PÅ EN EFTERMIDDAG"
>

> ... og så naturligvis huske at underskrive sig "Tæppedunkexperten".

*Gnækker i skægget*

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-10-02 17:19

Martin Helbo <helbo@webhiker.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3da83572$0$79662$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote in message

"TÆPPEDUNK GØR
________

HJÆÆLLPPPP!!! - Hvilket mareridt-scenarie. Hvis det altså hedder sådan.
Meeen lad os nu liiigeeee..... Der er trods alt mange dansktoppere, som
er lavet i tæppedunkerversion. Jeg har i hvert fald hørt "Den gule flyver"
og "Den knaldrøde gummibåd" i sådanne udgaver, selv med de originale
kunstnere. Det er så´n noget de gør for sjov en sjælden gang, for at komme
ind på diskotekerne og blive spillet på tæppebanker-radiostationerne.
Vi husker jo også alle at selveste Johny "Kandis" Hansen har lavet en
hel solo-cd med tæppedunk. I ved nok den der "Lidt efter lidt" som han
stillede op med til grand-prix for et par år siden. Den kom faktisk i
A-rotation på P3. Jov-jov.
Så lad os lige spise kager til. Det er ikke så galt.

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 13-10-02 10:06

> [...]
>
> "TÆPPEDUNK GØR
>
> HJÆÆLLPPPP!!! - Hvilket mareridt-scenarie. Hvis det altså

Du fattede ikke budskabet - hvorfor er jeg ikke overrasket?

> Vi husker jo også alle at selveste Johny "Kandis" Hansen
> har lavet en
> hel solo-cd med tæppedunk. I ved nok den der "Lidt efter lidt"

Nej - og tak for det!

Fra : Mikster

Dato : 12-10-02 20:31

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kim Og Hallo`s, efterhånden meget populære, P3-prægede tæppedunker "3
> bornholmere i en gummibåd" sejlede ind på Dansktoppens 5. plads. det er

"3 bornholmere i en gummibåd" *LOL*

VH MIKKEL

Fra : -Martin S.-

Dato : 14-10-02 16:26