Begrænsninger på E.R.
Fra : Bo Andersen

Dato : 12-10-02 10:48

Hej igen,

Tak for svarene om min Easy Rider 45'

Nu har jeg lige fulgt en diskution om hvad vægten af ruller betyder for
knallerten( jeg havde ellers altid troet at vægten af rullen var noget helt
andet, men man bliver jo heldigvis klogere hver dag) og må nok indrømme at
der sidder nogle meget vidende personer rundt omkring.

Gad vide om de samme personer ved hvor begrænsningerne sidder på en Easy
Rider, og samtidig magter at forklare en knallertmongol som mig hvad der
skal til for at komme til at køre lige under lysets hastighed på den.

Jeg er godt klar over at det nok vil være smart at skifte cylinder mm. på
den men, hvad er det bedste og hvor får man det fra, for når jeg kigger på
nettet så kan jeg ikke rigtig finde nogen der ligger inde med
reservedele/tuningsdele til den.