Overskudsvindruer.....
Fra : Allan & Maj-Britt Th~

Dato : 12-10-02 10:38

Vi har en rimelig voldsom blå vinranke i vores drivhus, som er meget
hårdfør, og leverer de dejligste vindruer, MEN i år har vi ikke rigtigt
formået at sætte dem alle til livs (inkl. familie & venner).
Er der nogen der har en go' opskrift på noget man kan bruge alle disse
vindruer til (ikke vin, det fylder & tager tid).
Kan man evt. fryse dem ??

MVH

Allan Thomsen

Fra : Pia J

Dato : 12-10-02 10:57

"Allan & Maj-Britt Thomsen" <Allan_Thomsen@hotmail.com> wrote in message
> Kan man evt. fryse dem ??

Ja, det kan du godt, og så kan de bruges som isterninger i jeres
nytårsdrinks!! De smager også godt når de tør op.

Jeg ved ikke lige hvor længe de holder - de gange jeg har prøvet, har de
været brugt hurtigt.

:Pia

Fra : Vibeke Hansen

Dato : 12-10-02 18:53

> [...]
> Er der nogen der har en go' opskrift på noget man kan bruge alle disse
> vindruer til (ikke vin, det fylder & tager tid).

Dú kan også lave gele af dem. Brug et godt geleringsmiddel, da de ikke har
noget pektin.

mvh
Vibeke