Har meldt mig til det nye DOFcall, selvom det nok kommer til at koste
anslået 200-300kr årligt . men ville være
glad for udmeldinger..............
1. der virker........... (jeg mistede ofte udmeld fra det gl. system - ind
imellem, og reklamations vejen var laaang....)
2. Uden reklamer - som også Gorm nævner - det er irriterende at f.ex 1/2 af
vejbeskriv. o.a. mangler
3. Synes ikke f.ex. 200-400 kr er urimeligt - betaler 10 gange så meget for
badminton som jeg bruger 1 time ugentligt!
4. Tror(håber) da det fremover er "vores eget" (læs DOF´s system) er
betydeligt nemmere at fremføre evt. rettelser/ osv i forhold til rene
kommercielle "reklame-linier"
Det virkede forøvrigt fint sidste søndag - fik Høgeugle på mobilen (- og
kørte til Jægerspris og fik den + foto..)
mvh.............Paul Nilsson
Gorm Vognsen Jensen <REMOVEgorm@vognsen-jensen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3da8396f$0$3406$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg er meget enig i Stig Linanders betragtninger. Dog lige et par
> tilføjelser:
>
> Det er grupper på yahoogroups, hvor reklamen står som det første, hvorfor
> meldingen ikke kan læses på mobiltelefon. Derfor er det et fornuftigt
skridt
> med en egen "listserver". Det kunne være godt, at næste skridt blev
direkte
> adgang til SMS-nettet.
>
> For at uddybe ønsket om, at e-postadresser ikke står i klar tekst, så læs
> f.eks. artiklen "Mailforurening bliver værre" på Ingeniøren|Net
> (
www.ing.dk):
>
>
http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchID=73113560837554&Avis=IG&Dat
> o=20020830&Kategori=IT&Lopenr=108300025&Ref=AR
> (pas på linieskift).
>
> mvh Gorm
>
> --
> Gorm Vognsen Jensen
> Smørumnedre
>
>