P-RAM
Fra : Per Rønne

Dato : 09-10-02 18:14

Hvordan er det nu man resetter p-ram. Hvis man overhovedet kan gøre det
på en moderne Mac.

Jeg har svært ved at se hvad der ellers ligger bag at jeg ikke længere
kan printe ud fra min G4/867. Til min HP LaserJet 4050N der er sat
direkte på min switch - og med ip-adressen 10.0.0.5.

Jeg kan ikke engang mere printe ud fra VPC, selv om Windows-opsætningen
er uændret [og arkiveret på DVD-R]. Alle andre maskiner fungerer.

Underligt nok fungerer udskrivning dog under 9.2 ?
--
Per Erik Rønne

Fra : en=E9 Frej Nielsen

Dato : 09-10-02 19:19

In <1fjsuvh.18hrvjz1ta941aN%serse@diku.dk> Per_Rønne wrote:
> [...]
> kan printe ud fra min G4/867. Til min HP LaserJet 4050N der er sat
> direkte på min switch - og med ip-adressen 10.0.0.5.

Æble+alt+p+r

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : IT-Sektionen

Dato : 10-10-02 09:38

"René Frej Nielsen" <spam02@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Æble+alt+p+r

Desuden kan "Tech Tool Lite" fra Micromat anvendes. Programmet er freeware.
http://www.micromat.com/techTool_Lite/index_techTool.html

Mvh - Jørget

Fra : Per Rønne

Dato : 10-10-02 14:05

=?ISO-8859-15?Q?Ren=E9 Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Æble+alt+p+r

Det virkede. Og af sandsynligvis lige nøjagtig den grund kan jeg nu
pludselig igen printe ud.

Så får jeg efterhånden se om de andre fejlfunktioner også kan løses på
den måde. Entourage og Palm. Det er trods alt lidt pinligt at skulle
bruge en Windåse [Compaq Armada E500 laptop] til e-mails og
Palm-synkronisering, når man har en G4/867 stående ...
--
Per Erik Rønne