Bivirkninger ved anti-depressionsspiller.
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-10-02 13:29

Hej, jeg er på anti-depressionspiller, og er jeg sådan set godt
tilfreds med, for jeg har fået det meget bedre. Dog er det meget
irreterende at en af bivirkningerne er at jeg er temmelig sløv/træt
meget af dagen.
Er der noget man kan køre, som er effektiv imod denne
bivirkningstræthed?

På forhånd tak.

Fra : Steen

Dato : 09-10-02 23:32

Hvis du bliver sløv af dem hele dagen, kunne du måske prøve nogle andre -
Cipramil er et bud......

:
: På forhånd tak.

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 10-10-02 00:23

"Lars Jørgensen" skrev i news:t588qu0t6pjmknb0vinod6b0l46ruaeuu1@4ax.com
> [...]
> meget af dagen.
> Er der noget man kan køre, som er effektiv imod denne

Hvis du fortæller hvad de piller du får hedder, så vil det
være nemmere at råde om alternativer.
Generelt har den type medicin en tendens til virke sløvende
men virkningen er mere udtalt hos nogle, mens andre ikke
oplever det i generende grad.

Keld Lergren Nielsen
"40 års erfaring er ofte det samme som 1 års indlæring
og 39 års gentagelser. " Poul Jørgensen