EA Premier League Manager 2002
Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-10-02 19:50

Hejsan.

Jeg har det problem med EA P.L Manager 2002, at jeg ikke kan komme forbi
datoen 15.marts 2003. Ligemeget hvordan jeg spiller den kamp jeg har på den
dato, går spillet ud til desktop når jeg har set match facts og vil videre..

Andre der har oplevet det samme??

Mikael

Fra : tom

Dato : 09-10-02 22:32

Hej Michael

Havde tænkt mig at købe spillet.. er det godt..(bortset lige fra din fejl)

Tonny

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-10-02 14:51

"tom" <tle@teledanmark.dk> wrote in message
> Hej Michael
>
> Havde tænkt mig at købe spillet.. er det godt..(bortset lige fra din fejl)

> [...]
Well, synes da det er okay, men jeg har bare spillet det mens jeg venter på
at CM4 engang kommer ud. SÅ godt syns jeg nu heller ikke det er. I forhold
til CM synes jeg man blæser for hurtigt igennem det...

Du kan da købe det af mig hvis det er.

Mikael