TV-2's nye album kommer den 11-11-2002 - P~
Fra : Ingrid

Dato : 08-10-02 10:10

Så kommer årets julegave den 11-11-2002. TV-2's nye album kommer på gaden
der og hedder "På kanten af småt brændbart", en typisk Brandt titel.

Glad dig, det gør jeg (helt vildt) !

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ....

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 08-10-02 10:41

Ingrid skrev: (messageID: <news:3ixo9.31$4d1.449@news.get2net.dk>)

> Så kommer årets julegave den 11-11-2002. TV-2's nye album kommer på
> gaden der og hedder "På kanten af småt brændbart", en typisk Brandt
> titel.

Ah ja. Gad vide hvad den kære Hr. Brandt skyder på med den titel ;)

> Glad dig, det gør jeg (helt vildt) !

Os' mig!

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-10-02 11:07

On Tue, 8 Oct 2002 11:10:22 +0200, "Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net>
wrote:

>Så kommer årets julegave den 11-11-2002. TV-2's nye album kommer på gaden
>der og hedder "På kanten af småt brændbart", en typisk Brandt titel.
>
>Glad dig, det gør jeg (helt vildt) !

Yes yes yes!! Endelig musik fra guderne igen.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 08-10-02 13:54

In an article of 8 Oct 2002 Ingrid wrote:

> Så kommer årets julegave

Ja, lad os håbe, det er under dit og ikke mit juletræ, den ligger.

--
Uffe Holst

Fra : Karsten Vinding

Dato : 08-10-02 14:22

Ingrid wrote:

> Så kommer årets julegave den 11-11-2002. TV-2's nye album kommer på gaden
> der og hedder "På kanten af småt brændbart", en typisk Brandt titel.
>
> Glad dig, det gør jeg (helt vildt) !

Det er vi mange der gør. Man kan mene om Brandt og TV-2 hvad man vil,
men de har altid noget (godt) på hjerte.

Desværre kommer det ikke til at ligge under mit juletræ. Så længe vil
jeg ikke vente på guldkornene fra tv-2's grandvoksne mænd

> http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ....

Dejligt med en god fanside til danmarks stædigste orkester.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-10-02 21:57

Lækkert med et nyt album.... Nogen der ved hvorfor pladen er så meget
fremrykket i forhold til deres normale release tidspunkt?

Og er der nogen der ved mere om indholdet - pressemeddelelsen
fortæller jo ikke meget.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Ingrid

Dato : 09-10-02 07:51

> Lækkert med et nyt album.... Nogen der ved hvorfor pladen er så meget
> fremrykket i forhold til deres normale release tidspunkt?
Nej, men måske er det ikke helt dumt at release lige før jul ?

> Og er der nogen der ved mere om indholdet - pressemeddelelsen
> fortæller jo ikke meget.
Der er ikke ret meget info mere, også på deres egen hjemmeside er der ikke
ret meget mere at finde. Mon ikke det kommer snart.

Ingrid
http://www.tv2fan.dk

Fra : Peter G

Dato : 09-10-02 13:51

"Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> wrote:

> Så kommer årets julegave den 11-11-2002. TV-2's nye album kommer på gaden
> der og hedder "På kanten af småt brændbart", en typisk Brandt titel.

Den kan jeg slå!

"Favnet i råhvid tapet og bedugget af livets tårer".

"På kanten af småt brændbart"?
Lyder jo som om manden står hjemme i haven en søndag eftermiddag og brænder
trykimprægneret krydsfinér af mens han kærtegner kanten af brædtet og
drømmer sig væk til den sommer på Fanø da han var 13 år og mødte norske
Kerstin.
Er Leth mon med på pladen i et nummer der hedder "Ode til Linolie"?

> Glad dig, det gør jeg (helt vildt) !

Det gør jeg skam også. Men det er nu mere til koncerten d. 5/11 med
Hawksley Workman på Rust. Altså med med Hawksley Workman uden d. Som er
canadier. Ikke fordi det bør betyde så meget udover at hans tekster måske
har lidt flere referencer til sne end Will Smith (som vistnok daffer rundt
i Miami hvor sne vist er særsyn på linie med god smag). Men det er nu
alligeve et faktum med visse spændende overvejelser, såsom hvorfor en
canadier tager til Skandinavien i november? Har han ikke sne og kulde nok
derhjemme? Samler han på det? Sådan en slags transseksuel Smilla Jaspersen
med guitar? Danmark i juli kunne jeg forstå, men Danmark I november? Han
skulle tage sig en snak med Henrik Nordbrandt eller Benny Andersen skulle
han! Nemlig! Henrik og Benny kan kan til gengæld ikke synge, så de står nok
alle nogenlunde lige.
Nå men det er altså på Rust (nej, jeg er ikke ansat ved Rust internet) d. 5
november det foregår, Har jeg hørt. Samt betalt billetter for, så det har
bare at være rigtigt!...

.....Men det nu sødt at du glæder dig helt vildt på vore vegne. For det var
vel det du ytrede din glæde over, ikke? Hvilke andre musikalske nyheder kan
ellers måle sig med denne forventnings glæde? Jeg kan ikke lige komme på
noget, kan du?

Peter [som øver sig i at afspore samtaler og tråde]

(Og så ærger man sig lidt over man ikke har billet til Prince. Hans mini-
turne har ellers fået glimrende anmeldelser.)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Recommended Album Of The Moment:

Fra : Martin Seebach

Dato : 09-10-02 14:03

"Peter G" <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> wrote in message

> [...]
> Kerstin.
> Er Leth mon med på pladen i et nummer der hedder "Ode til Linolie"?

Jow jow.. men /trykimpregneret/ krydsfiner er ikke så forfærdeligt
brændbart. Måske er det et panel.. resterne af en indendørs dør.

Eller også står han på containerpladsen og overvejer om han skal hoppe ned i
kompressoren.

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 12-10-02 13:38

"Martin Seebach" <martin-nospam@g-bach.dk> skrev i

> Jow jow.. men /trykimpregneret/ krydsfiner er ikke så
> forfærdeligt brændbart. Måske er det et panel.. resterne af en
> indendørs dør.

Trykimpregneret træ (herunder krydsfinér) brænder aldeles glimrende
- desværre lugter det også, og udvikler en del giftige gasser under
forbrændingen.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 12-10-02 13:36

Peter G <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> skrev i

> [...]
> udover at hans tekster måske har lidt flere referencer til sne
> end Will Smith (som vistnok daffer rundt i Miami hvor sne vist

Nu er sne og sne jo to ting - ikke mindst i amerekanske (og
canadiske) tekster....

Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-10-02 12:45

Hej

> (Og så ærger man sig lidt over man ikke har billet til Prince. Hans mini-
> turne har ellers fået glimrende anmeldelser.)

DET HAR JEG ))))))))))))) Blev bare nød til at fortælle det - og der er
sq da noget at glæde sig til hva' !

/C.T.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-10-02 15:37

On Mon, 14 Oct 2002 13:44:34 +0200, "Christopher Tracy"
<goldartist@yahoo.com> wrote:

>Hej

>DET HAR JEG ))))))))))))) Blev bare nød til at fortælle det - og der er
>sq da noget at glæde sig til hva' !

Ikke her. Det er mange år siden han var go' - og slet ikke til den
pris!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-10-02 22:50

Hej

> Ikke her. Det er mange år siden han var go' - og slet ikke til den
> pris!!

Ja nu er smag og behag heldigvis forskellig, men jeg var afsted i Valby
hallen for 2 år siden da han var sidst, og det var rigitg godt, og hans One
Night Alone tour har også fået rigtig gode anmelderser, men kan jo nok også
regne med at når billet prisen er så høj, skal man vist være stor-fan...

/C.T.

Fra : Peter G

Dato : 15-10-02 10:06

> [...]

> og hans One Night Alone tour har også fået rigtig gode anmelderser,
> men kan jo nok også regne med at når billet prisen er så høj, skal man

Herfra er der vist ikke så meget andet at sige god fornøjelse. Mor dig og
skriv gerne en anmeldelse i gruppen bagefter :)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 15-10-02 12:00

Hej

> Herfra er der vist ikke så meget andet at sige god fornøjelse. Mor dig og
> skriv gerne en anmeldelse i gruppen bagefter :)

Jo tak, og ja meget gerne... glæder mig som et lille barn før juleaften

/C.T.