Overtøj her til vinter ?
Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 08-10-02 10:12

link og råd omkring beklædning
til vinterkørsel ønskes !

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 08-10-02 10:23

"Lonnie Holmberg" <ladyhawk@aub.dk> skrev i en meddelelse
news:3DA2A15E.B6FE1B3A@aub.dk...
> link og råd omkring beklædning
> til vinterkørsel ønskes !

Kommer lidt an på vejret, men hvis det bare er koldt:

Vintersko
Dynebukser eller normale bukser + overtræksbukser
Langærmet trøje + Fleece trøje + læderjakke
Læderhansker eller andet varmt og vandafvisende.
Hjelm (!)

Kald mig bare en frossenpind, men jeg fryser fanme hvis ikke jeg har
ovenstående på

MVH
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-10-02 11:29

"Lonnie Holmberg" <ladyhawk@aub.dk> skrev i en meddelelse
> link og råd omkring beklædning
> til vinterkørsel ønskes !

Hvad du skal købe, det skal jeg ikke sige, men det skal være noget der er
vind og vand tæt og gerne rigeligt stort så der er plads til at bevæge sig.
Det kan godt betale sig at købe noget der er dyrt, for det holder bedre. Det
regntøj man ser vej-arbejderne gå i, altså regntøjet, det kan jeg ikke
anbefale, for bukserne er ikke lavet så man kan svinge benene ud til siden,
for så flækker de et bestemt sted, og så bliver det koldt om gøgeungen
Jeg har forsøgt mig med en hel-dragt, og for mig blev det en plage, for den
skal af og på nogle gange i løbet af dagen, og så er det noget nemmere med
en to-delt sag.

Kim Larsen

Fra : Odd Inge Erlandsen

Dato : 12-10-02 11:11

Hos oss er det nå 0 til -5 grader. Kjører daglig 7 km til og fra jobb.
Benytter supertynn fleeze headover under helhjelmen. I tillegg har jeg kjøpt
varmedress (370 NKR). På beina benyttes forvarets støvler og på hendene
vanlige motorsykkelhansker (vind og vanntett)

Hart kjørt turer på 1,5 timer i kuldegradeer og jeg bare koser meg!

Lonnie Holmberg <ladyhawk@aub.dk> skrev i
meldingsnyheter:3DA2A15E.B6FE1B3A@aub.dk...