/ Forside / Teknologi / Internet / E-Mail / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15149
refi 14168
dk 5555
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Så kom Agent's afløser
Fra : Henrik Walther


Dato : 06-10-02 21:58


40tude Dialog hedder den og er særdeles imponerende...

Kan hentes her:
http://www.40tude.com/dialog/index.htm

Som de lige nu debatterer i alt.usenet.offline-reader.forte.agent er det
nærmest som at se den kommende Forte Agent 2.0, den har som en af de lækre
detaljer (som er savnet i Agent) multiserver support.

--
Henrik Walther

 
 
H.K.H (06-10-2002)
Kommentar
Fra : H.K.H


Dato : 06-10-02 23:16

On Sun, 6 Oct 2002 22:58:17 +0200, Henrik Walther wrote:

> Som de lige nu debatterer i alt.usenet.offline-reader.forte.agent er det
> nærmest som at se den kommende Forte Agent 2.0, den har som en af de lækre
> detaljer (som er savnet i Agent) multiserver support.

Farver på
>
>>
>>>
og på signatur og header, dansk stave kontrol plus meget meget mere, det
ser lovende ud

--
Henrik

Per, Odense (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Per, Odense


Dato : 07-10-02 02:12

I news:12e08f2eeea1b943.fd8e7fad.dlg@40tude.net , skrev H.K.H
<ann@num.invalid> , bl.a. :
> Farver på
>>
>>>
>>>>
> og på signatur og header, dansk stave kontrol plus meget meget mere,
> det ser lovende ud

Ja, og så advarer den mod "dårlig citatteknik" når man trykker "send", hvis
det citerede står nederst
Et fund for dem der prøver at lære os det
Fik vi nævnt at det er freeware til privat brug, eller skal vi gøre det i
"opslag"
--
Per, Odense
Ved svar fjern *** fra adressen



Lasse Hedegaard (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 07-10-02 01:40

Per, Odense skrev:

>Ja, og så advarer den mod "dårlig citatteknik" når man trykker "send", hvis
>det citerede står nederst
>Et fund for dem der prøver at lære os det

Kanon!

Jeg kiggede lige på headers, og ser den bruger 40tude.net i
Message-ID'et. Var der ikke tale om, at Agent stoppede med at gøre det
grundet problemer med overtrædelser af standarder?
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock

Lars Klintholm (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 07-10-02 08:16

Lasse Hedegaard skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:


>>Ja, og så advarer den mod "dårlig citatteknik" når man trykker "send", hvis
>>det citerede står nederst
>>Et fund for dem der prøver at lære os det

Og den foreslr at sætte noreply i subject i testgrupperne

> Jeg kiggede lige på headers, og ser den bruger 40tude.net i
> Message-ID'et. Var der ikke tale om, at Agent stoppede med at gøre det
> grundet problemer med overtrædelser af standarder?

Under Settings, Server..., Identities kan du selv sætte MID.

--
Mvh.
LarsK

Lasse Hedegaard (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 07-10-02 08:44

Lars Klintholm skrev:

>Og den foreslr at sætte noreply i subject i testgrupperne

Ja, det opdagede jeg. En fiks lille ting, men dog også ret lige gyldig
:)

>> Jeg kiggede lige på headers, og ser den bruger 40tude.net i
>> Message-ID'et. Var der ikke tale om, at Agent stoppede med at gøre det
>> grundet problemer med overtrædelser af standarder?
>
>Under Settings, Server..., Identities kan du selv sætte MID.

Oki, tak.

Jeg tror nu nok jeg beholder Agent lidt endnu, selvom Dialog ser meget
interesseant ud. Glæder mig til at læse op folks erfaringer med
programmet...
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock

Christian Bohr-Halli~ (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Christian Bohr-Halli~


Dato : 07-10-02 17:31

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> posting:

>Jeg kiggede lige på headers, og ser den bruger 40tude.net i
>Message-ID'et. Var der ikke tale om, at Agent stoppede med at gøre det
>grundet problemer med overtrædelser af standarder?

Nej, det mener jeg ikke. Det er stadig standard med 4ax.com ved ny
installation, AFAIR. Og dette pga., det muligvis er noget, der i
fremtiden vil være lovligt. Var det ikke sådan, argumentet lød?

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Lars Hoffmann (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 07-10-02 11:43


"Per, Odense" <per.herholdt***@tdcadsl.dk> escribió

> Et fund for dem der prøver at lære os det
> Fik vi nævnt at det er freeware til privat brug, eller skal vi gøre
det i
> "opslag"

Er det bare mig, eller supporter X-news alt hvad i har nævnt indtil?
Hvad er det som 40tude kan som X-news ikke kan?



Henrik Walther (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Walther


Dato : 07-10-02 15:53

On Mon, 7 Oct 2002 12:43:18 +0200, Lars Hoffmann wrote:

> Er det bare mig, eller supporter X-news alt hvad i har nævnt indtil?
> Hvad er det som 40tude kan som X-news ikke kan?

Prøv den...

Som emne på denne tråd skrev jeg Agent's afløser ikke X-news, grunden
hertil er rigtige Agent fanatikere vil føle sig hjemme i Dialog med det
samme, knapper, genveje samt de fleste andre funktioner er utrolig lig
Agents og alligevel ligger Dialog et pænt nivaeu højere.

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Knud Winckelmann (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Knud Winckelmann


Dato : 07-10-02 16:42

Således skrev "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> i
dk.edb.internet.software.mail+news Mon, 7 Oct 2002 12:43:18 +0200:

>Er det bare mig, eller supporter X-news alt hvad i har nævnt indtil?
>Hvad er det som 40tude kan som X-news ikke kan?

Den ligner Agent.

Ikke særligt sagligt, men det er mit største problem med andre news
readere. De ligner ikke Agent.

<indsæt selv mere klynk her>

Knud
--
Adult: A person who has stopped growing at
both ends and is now growing in the middle.

Stefan Holm (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Stefan Holm


Dato : 07-10-02 17:03

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> writes:

> Den ligner Agent.

Korollar:
Den ligner ikke Xnews.

--
"She's sad because her lover gave her twelve gold coins, but then the
wizard cut open the bag of salt, and now the dancing minions have no
place to put their big maypole... fish thing."

Lars Hoffmann (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 09-10-02 09:12

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> escribió

> Den ligner Agent.
>
> Ikke særligt sagligt, men det er mit største problem med andre news
> readere. De ligner ikke Agent.

At et interface er afpasset til et interface man er vandt til at
bruge, eller at man intuitivt kan finde ud af at bruge det, er
absolut en af de allervigtigste features i et program. Hvis man er
vandt til at bruge Agent og 40tude har et interface der ligner
Agents, kan jeg sagtens forstå at man vælger 40tude.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann, der i lang tid holdt ved netscape 4.7x som newsreader,
ene og alene pga af dens interface




Jens Gyldenkærne Cla~ (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~


Dato : 07-10-02 12:10

Lars Hoffmann skrev:

>> Et fund for dem der prøver at lære os det
>> Fik vi nævnt at det er freeware til privat brug, eller skal
>> vi gøre det i "opslag"
>
> Er det bare mig, eller supporter X-news alt hvad i har nævnt
> indtil? Hvad er det som 40tude kan som X-news ikke kan?

Xnews har svare problemer med tegnsæt (hvis man ikke hjælper den
med morVer eller lignende). 40tude skulle kunne håndtere alle
gængse tegnsæt korrekt. Dansk stavekontrol er heller ikke lige til
med Xnews.

Jeg har kigget lidt på 40tude og det ser rigtig godt ud endda. Jeg
ved endnu ikke om man kan benytte server override og alternative
servere som i Xnews, men der er flere områder hvor programmet så
vidt jeg kan se er Xnews overlegen. Så skal det bare lade være med
at gå ned...
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)
I ovenstående tekst benyttes nyt komma
(rettelser modtages gerne i dk.kultur.sprog)

Henrik Walther (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Walther


Dato : 07-10-02 13:03

On Mon, 07 Oct 2002 13:10:04 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

>Så skal det bare lade være med at gå ned...

Heldigvis er det KUN en beta som iøvrigt udløber 31. oktober 2003.

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Madsen (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 07-10-02 17:24

Stefan Holm skrev:

> Den ligner ikke Xnews.

Nej slet ikke og det betyder at jeg har uhyre svært ved at få
overblikket i 40tude, men den er da skæg nok at rode med.
Der ser ud til at være nogle muligheder må man sige.

Er det officielt at det er afløseren for Agent eller er det bare
fordi at den ligner Agent så meget at I kalder den for afløseren?

--
Med venlig hilsen
Madsen

Christian Bohr-Halli~ (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Christian Bohr-Halli~


Dato : 07-10-02 17:33

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> posting:

>Er det officielt at det er afløseren for Agent eller er det bare
>fordi at den ligner Agent så meget at I kalder den for afløseren?

Det er ikke officielt. Det er ikke Agent og har ikke noget at gøre
med Agent -- ikke medregnet, folk sikkert har stjålet ideer fra
Agent.

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Madsen (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 07-10-02 17:38

Christian Bohr-Halling skrev:

> Det er ikke officielt. Det er ikke Agent og har ikke noget at gøre
> med Agent -- ikke medregnet, folk sikkert har stjålet ideer fra
> Agent.

Okelydokely.

--
Med venlig hilsen
Madsen

Henning Lund (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 07-10-02 18:31

Madsen skrev:

> Okelydokely.


Æh Madsen du har vel ikke været i en eller anden flaske med noget stærkt
i for at varme dig, det udbrud lyder godt nok lidt spøjst.

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/


Madsen (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 07-10-02 19:19

Henning Lund skrev:

> Æh Madsen du har vel ikke været i en eller anden flaske med noget
> stærkt i for at varme dig, det udbrud lyder godt nok lidt spøjst.

Faktisk så har jeg kylet noget varmt te med rom ned i dag da jeg har
ondt i halsen, men føler mig nu ikke særlig påvirket af det. Det var
blot et Simpsons-udbrud.
<http://www.geocities.com/TelevisionCity/Studio/3815/flanders.html>

Fut: <news:dk.snak.snik>

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Henrik K Hansen (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Henrik K Hansen


Dato : 07-10-02 23:13

Henrik Walther, du skrev:

> Prøv den...
>
> Som emne på denne tråd skrev jeg Agent's afløser ikke X-news, grunden
> hertil er rigtige Agent fanatikere vil føle sig hjemme i Dialog med det
> samme, knapper, genveje samt de fleste andre funktioner er utrolig lig
> Agents og alligevel ligger Dialog et pænt nivaeu højere.

Har du fundet ud af om man kan sætte regler op der flytter mails
til diverse folder, f.eks from Henrik skal lagres i mappen venner,
hvis det er muligt så skrotter jeg Agenten med det samme.

Man kan heller ikke Futte til en anden newsgroup, men ok det er
også en Beta.

--
Henrik

Peter Loumann (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 07-10-02 23:41

Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> skrev:

>Man kan heller ikke Futte til en anden newsgroup, men ok det er
>også en Beta.

Hvad kan man ikke? Compose-vinduet har da et Follow-up-felt. Virker
det ikke? - jeg er ikke meget for at teste uden for news:dk.test

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Lasse Hedegaard (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 08-10-02 08:46

Peter Loumann skrev:

>Hvad kan man ikke? Compose-vinduet har da et Follow-up-felt. Virker
>det ikke? - jeg er ikke meget for at teste uden for news:dk.test

Jeg tror ikke du får ballade, hvis du prøver i news:dk.test.utf8-æøå

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock

Peter Loumann (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 08-10-02 09:09

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev:

>Jeg tror ikke du får ballade, hvis du prøver i news:dk.test.utf8-æøå
>

Det lyder rigtigt. Jeg var ikke opmærksom på, at den findes, min
server har den ikke. Men nu er det ikke længere aktuelt, Henrik har
forklaret sammenhængen, og han plejer ikke at rende med løs snak.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Henrik K Hansen (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Henrik K Hansen


Dato : 08-10-02 00:00

Peter Loumann, du skrev:

> Hvad kan man ikke? Compose-vinduet har da et Follow-up-felt. Virker
> det ikke?

Man kan godt udfylde det, men det er væk når indlægget når frem til
serveren.

--
Henrik

Peter Loumann (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 08-10-02 00:06

Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> skrev:

>Follow-up-felt. Virker det ikke?
>
>Man kan godt udfylde det, men det er væk når indlægget når frem til
>serveren.

Øv! Det diskvalificerer den jo simpelthen, i dens nuv. version.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Henrik K Hansen (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Henrik K Hansen


Dato : 08-10-02 23:07

Henrik K Hansen, du skrev:

> Har du fundet ud af om man kan sætte regler op der flytter mails
> til diverse folder, f.eks from Henrik skal lagres i mappen venner

Det har jeg så selv fundet ud af, hjælpefiler længe leve .

--
Henrik

Peter Loumann (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 08-10-02 23:38

Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> skrev:

>Henrik K Hansen, du skrev:
>
>> Har du fundet ud af om man kan sætte regler op der flytter mails
>> til diverse folder, f.eks from Henrik skal lagres i mappen venner
>
>Det har jeg så selv fundet ud af, hjælpefiler længe leve .

Nå!? Var der så meget panik, at du måtte gå til den slags yderligheder
;o?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Henrik K Hansen (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Henrik K Hansen


Dato : 09-10-02 01:33

Peter Loumann, du skrev:

>> Det har jeg så selv fundet ud af, hjælpefiler længe leve .
>
> Nå!? Var der så meget panik, at du måtte gå til den slags yderligheder
> ;o?

Ja det er en dårlig ting at komme ind på, hvis alle gjorde det
ville 90% af indlæggene i de tekniske grupper forsvinde.

--
Hilsen Henrik
Gak ikke til Usenet efter råd, thi de vil
sige ja, nej og prøv en anden nyhedsgruppe.

Jesper L Hansen (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Jesper L Hansen


Dato : 09-10-02 19:21

On Sun, 6 Oct 2002 22:58:17 +0200, "Henrik Walther"
<spam@winjunkie.dk> wrote:

>Som de lige nu debatterer i alt.usenet.offline-reader.forte.agent er det
>nærmest som at se den kommende Forte Agent 2.0, den har som en af de lækre
>detaljer (som er savnet i Agent) multiserver support.

Ja, den ser fin fin ud, men jeg kan ikke få den til at "tråde"
samtidig med at der bliver sorteret så det seneste indlæg står
nederst. (Ligesom i OE)

Er det rigtigt eller bare mig der overser et eller andet ?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Knud Gert Ellentoft (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 09-10-02 20:54

Wed, 09 Oct 2002 20:20:52 +0200, skrev Jesper L Hansen
<sebulba@mailme.dk>:

>Ja, den ser fin fin ud, men jeg kan ikke få den til at "tråde"
>samtidig med at der bliver sorteret så det seneste indlæg står
>nederst. (Ligesom i OE)

De nyeste indlæg står nederst i Agent, men du kan ikke få vist
dem øverst, hvis de skal være i tråd.
(I OE har du begge muligheder)

Men det er kun en vanesag, brug genvejstaster til at springe til
næste indlæg.

Mellemrumstangent er helt ideel at bruge, prøv den.

Ellers
b - næste ulæste indlæg med body
n - næste ulæste indlæg med/uden body
d - næste indlæg, læst eller ulæst, med/uden body
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Jesper L Hansen (10-10-2002)
Kommentar
Fra : Jesper L Hansen


Dato : 10-10-02 19:11

On Wed, 09 Oct 2002 21:53:43 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>De nyeste indlæg står nederst i Agent, men du kan ikke få vist
>dem øverst, hvis de skal være i tråd.
>(I OE har du begge muligheder)

Det var også det jeg mente med seneste / nyeste indlæg - at det
nyeste indlæg skulle ligge i bunden, virker mest naturligt.

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Jesper L Hansen (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Jesper L Hansen


Dato : 09-10-02 21:34

On Wed, 09 Oct 2002 20:20:52 +0200, Jesper L Hansen
<sebulba@mailme.dk> wrote:

Glem jeg spurgte - havde overset den lille pil ved siden af +/-

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Knud Winckelmann (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Knud Winckelmann


Dato : 09-10-02 21:40

Således skrev Jesper L Hansen <sebulba@mailme.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Wed, 09 Oct 2002 20:20:52 +0200:

>Ja, den ser fin fin ud, men jeg kan ikke få den til at "tråde"
>samtidig med at der bliver sorteret så det seneste indlæg står
>nederst. (Ligesom i OE)

Hvis vi snakker om Dialog, så tryk på det lille kryds der er til
venstre ved artikel-oversigten og sæt hak i "Sort reverse" og "By
thread and date"

Knud
--
Is there another word for synonym?

Lars Klintholm (10-10-2002)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 10-10-02 21:09

Knud Winckelmann skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

>>Ja, den ser fin fin ud, men jeg kan ikke få den til at "tråde"
>>samtidig med at der bliver sorteret så det seneste indlæg står
>>nederst. (Ligesom i OE)
>
> Hvis vi snakker om Dialog, så tryk på det lille kryds der er til
> venstre ved artikel-oversigten og sæt hak i "Sort reverse" og "By
> thread and date"

Du skulle vel ikke være så langt med Dialog, at du har fundet ud af at
styre, hvornår man purger. I agent.ini kan man sætte 0 eller 1 ud for
PurgeOnNewHeader eller PurgeOnExit. Jeg kan ikke finde disse muligheder
i Dialog.
--
Mvh.
LarsK

Knud Winckelmann (10-10-2002)
Kommentar
Fra : Knud Winckelmann


Dato : 10-10-02 23:42

Således skrev "Lars Klintholm" <spamfilter@nospam.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Thu, 10 Oct 2002 22:08:57 +0200:

>Du skulle vel ikke være så langt med Dialog, at du har fundet ud af at
>styre, hvornår man purger. I agent.ini kan man sætte 0 eller 1 ud for
>PurgeOnNewHeader eller PurgeOnExit. Jeg kan ikke finde disse muligheder
>i Dialog.

Nu roder jeg ikke så meget med den at det gør noget, men det lader da
rigtigt nok til at det er en manuel ting. Jeg kan kun finde "Group" ->
"Purge..."

Den gode Marcus Moening har en masse gode ting med i Dialog, men der
mangler de mere basale ting man ikke tænker over til daglig, bortset
fra når man mangler dem...

Jeg ser at han har taget den nuværende version af sin side, da han
åbenbart har fået en overvældende respons på de bugs, der er fundet
indtil videre.

Så mon ikke det kommer på et tidspunkt?

Knud
--
Paranoia is heightened awareness.
-- Fortune file

Knud Winckelmann (10-10-2002)
Kommentar
Fra : Knud Winckelmann


Dato : 10-10-02 23:44

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Fri, 11 Oct 2002 00:41:30 +0200:

>Den gode Marcus Moening

Moennig, for pokker.

Marcus Moennig.

Knud
--
Non curo. Si metrum non habet, non est poema

Jan Allan Andersen (27-10-2002)
Kommentar
Fra : Jan Allan Andersen


Dato : 27-10-02 14:46

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> wrote in news:ao56nq.3vvhell.1
@joshua.winck.dk:

> Jeg ser at han har taget den nuværende version af sin side, da han
> åbenbart har fået en overvældende respons på de bugs, der er fundet
> indtil videre.

Så er 40tude Dialog til at downloade igen.

Mvh. Jan

Henrik Walther (27-10-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Walther


Dato : 27-10-02 15:45

On Sun, 27 Oct 2002 13:45:56 +0000 (UTC), Jan Allan Andersen
<nospam_akker@ishoejby.dk> wrote:

>Så er 40tude Dialog til at downloade igen.

Og Marcus har bestemt ikke siddet på den lade side, det er imponerende
hvad har har kunnet nå at rette siden han tog Beta 23 af sit site for
nogle uger siden.

http://www.40tude.com/dialog/history.htm

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Trulte Holmsen (27-10-2002)
Kommentar
Fra : Trulte Holmsen


Dato : 27-10-02 17:58

I news:Xns92B49640DD8FFakkerishoejbydk@130.225.247.90,tastet
Jan Allan Andersen bl.a. dette:
> Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> wrote in news:ao56nq.3vvhell.1
> @joshua.winck.dk:
>
>> Jeg ser at han har taget den nuværende version af sin side, da han
>> åbenbart har fået en overvældende respons på de bugs, der er fundet
>> indtil videre.
>
> Så er 40tude Dialog til at downloade igen.

Jeg har lastet den ned, og testet litt, men vet noen om det finnes
muligheter for danske menyer på denne. Og om det finnes noe annen
informasjon om 40tude Dialog på dansk. (Eller norsk eller svensk)

--
Trulte (ICQ #158422224) (http://www.trulte.com/)

Jeg bruker OE-QuoteFix. Se: <URL: http://jump.to/oe-quotefix >
Hvorfor? Lettere å lese, bedre sitering, og riktig signaturskille.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste