GTAIII help
Fra : Ronin

Dato : 06-10-02 19:39

hejsa...
når jeg¨åbner gta3 så kommer der jo loadin screnn osv. men når den kommer
frem til menuen så kan den ikek vise någet text hvorfor?? kan io hjælpe????
jeg ved godt mange har spurgt om det men jeg kan ikek finde ud at se mere en
post's der er 200 post gamle såhh derfor mig ikke kan lede.

CYa later

Ronin

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-10-02 22:56

"Ronin" <ronin@nyrupgaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> post's der er 200 post gamle såhh derfor mig ikke kan lede.

Du skal hente en patch.
Du kan få den her:
www.gamespot.com eller en lignende side.

Mvh Thomas