Hej
Ja, jeg er også ekstremt bekymret - det er så en ven af en ven til mig, der
vil sælge, så det giver det et lille plus.
Jeg fik nogle billeder, af hvordan den så ud inden den blev malet:
http://friserverplads.dk/pgohot50/jelle/
Jeg fik at vide der er et ekstra skjoldsæt med, samt div. reservedele og på
scooteren er der monteret 21mm Arrache kaburator samt Athena 47,6 cylinder.
Og til den nette sum af 3000,-
Nu er jeg som sagt ikke for sikker på hånden når det gælder motorblokken, så
jeg overvejer at bakke ud - men som min økonomi ser ud nu bliver der ikke
rigtig råd til en "sikker" brugt scooter.
Jeg er i vildrede
Peter
"Henrik Ø" <pwt@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3da0adc3$0$11433$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej Peter ...
>
> Du skal nok finde dig en ny (brugt) motorblok inden du begynder på noget ;
> En utæt blok kan være så forskellige ting som en utæt pakning, en defekt
> simmerring, en revnet blok (kan være kørt på et eller andet - en høj
> kantsten f. eks.) eller at der er noget som er knækket af.
>
> Som minimum skal du undersøge meget nøje hvori "utætheden" består.
> Kig også gerne på alle skruer og møtrikker du kan finde på den - er
kærvene
> pæne og lige eller er de blevet "voldet" af forkert værktøj. Det kan være
en
> fusker der selv har ligget og skruet på den, og måske spændt en bolt så
> hårdt at noget er flækket.
>
> Kik også på knallertens øvrige stand. Kan give et fingerpeg om den har
været
> behandlet ordentligt.
>
> Venlig hilsen : Henrik
>
>
> "Peter H." <peterhansen@skill.dk> skrev i en meddelelse
> news:anpumf$bks$1@news.net.uni-c.dk...
> > Hej
> >
> > Jeg er blevet tilbudt en meget billig hot50, hvis eneste fejl skulle
være
> en
> > utæt motorblok. Er sådan noget svært at reparere?? Jeg fik at vide man
> bare
> > skulle bruge noget "modellervoks" (jeg spørger, fordi jeg aldrig har
været
> > inde i motorblokken før, og har heller ingen sofistikeret værktøj som
> f.eks.
> > svinghjulsaftrækker).
> >
> > Peter
> >
> >
>
>