Mafia igen
Fra : Fido-dk

Dato : 06-10-02 18:14

Sidder fast på den sk... floddamper, hvordan flygter man efter man har
nakket ham gutten?

--

Fido-dk

Fjern REMOVE fra e-mail adresse

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-10-02 18:42

"Fido-dk" <i_am_fidodkREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sidder fast på den sk... floddamper, hvordan flygter man efter man har
> nakket ham gutten?

Ude i forenden af skibet i styrbord side på det nederste dæk. Der kan du
komme over på den lille båd der ligger ved siden af vha use.

Mvh Thomas

Fra : Seth

Dato : 06-10-02 18:45

"Fido-dk" <i_am_fidodkREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sidder fast på den sk... floddamper, hvordan flygter man efter man har
> [...]

Der ligger en båd på den ene side af damperen klar til at tage dig væk..

Mvh
Seth

Fra : danni plougmann

Dato : 06-10-02 18:59

løb ned på det nedderste dæk
der venter sam eller frank kan ikke lige huske hvem i en båd i flygter i.

Fra : Fido-dk

Dato : 07-10-02 08:21

Ok, har bare ikke set den.
Takker

--

Fido-dk

Fjern remove i mail adresse hvis du vil maile til mig...

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-10-02 15:16

On Sun, 6 Oct 2002 19:13:40 +0200, "Fido-dk"
<i_am_fidodkREMOVE@hotmail.com> wrote:

>Sidder fast på den sk... floddamper, hvordan flygter man efter man har
>nakket ham gutten?
Jeg kunne ikke engang finde pistolen:( Slog ham ned istedet:D

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-10-02 15:26

"Simon Kamber >>mail.com>" <simon_kamber@hot<<<REMOVE> wrote in message

> Jeg kunne ikke engang finde pistolen:( Slog ham ned istedet:D

Det er faktisk ikke så svært at finde pistolen. Først skal man forsøge at
åbne det toilet hvorpå der står at nøglen findes hos kaptajnen.. Derefter
finder man ham sømanden (i hvidt tøj) der står for sig selv. Han siger så at
lifeguard-gutten har den (det er ham i den stribede trøje). Spørger man ham
får man nøglen efter man har sagt ja til at gøre toilettet rent.. Ned og
hent pistolen og så op og pløk ham..No problemo i det..

Mikael