Chill out-musik på P3
Fra : Martin Møller

Dato : 06-10-02 14:10

Jeg mindes et aften-program på P3 tidligere på året, hvor der blev
spillet afslappende, elektronisk musik. Jeg mener, det hed noget med
chill out, men er ikke sikker. Men findes det program stadig? Jeg har
set under programlisten på DRs site, men fandt intet.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-10-02 14:44

In an article of 6 Oct 2002 Martin Møller wrote:

> [...]
> chill out, men er ikke sikker. Men findes det program stadig? Jeg har
> set under programlisten på DRs site, men fandt intet.

Var det ikke Bageren, der søndag mellem 23 og 24 havde et chill
out-program? Det er der vist desværre ikke længere. Det kom dog desværre
altid efter et eller andet skodprogram med et par hjerneblæste tøser, så
man glemte altid at stoppe CD'en og slå tilbage på P3 i tide.

--
Uffe Holst

Fra : Michael H.

Dato : 06-10-02 14:52

"Martin Møller" <martinhm@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> chill out, men er ikke sikker. Men findes det program stadig? Jeg har
> set under programlisten på DRs site, men fandt intet.

Krede var vært til sidst på Chillout, men det blev stoppet. Istedet er det
de to selvglade tøser (Karen og Shirley) der sad der fra kl 21.00 til 23.00
der fortsættertil kl. 24.00, med noget de kalder Sukker et-eller-andet.

Michael

Fra : Lars Bernau

Dato : 06-10-02 15:12

In article <anpf82$ak8$1@sunsite.dk>, mh@XXXsmorumnet.dk says...

> [...]
> der fortsættertil kl. 24.00, med noget de kalder Sukker et-eller-andet.

Iflg Dr's hjemmeside hedder programmet bare "Karen & Shirley"

http://www.dr.dk/p3/karenogshirley/index.htm

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Martin Møller

Dato : 06-10-02 17:45

> [...]
> der fortsættertil kl. 24.00, med noget de kalder Sukker et-eller-andet.

Hmm, jeg har godt hørt noget af det der Karen og Shirley. Men jeg er
da ked at af høre, at Chillout er stoppet, selvom jeg havde det lidt
på fornemmelsen.

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-02 19:06

> Hmm, jeg har godt hørt noget af det der Karen og Shirley. Men jeg er
> da ked at af høre, at Chillout er stoppet, selvom jeg havde det lidt
> på fornemmelsen.

Sådan er det på P3, når der kommer et godt program/ god studievært, så kan
det ikke gå hurtigt nok med at de skaffer en selvglad no-IQ studievært, som
kun kender top40.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 06-10-02 19:25

peet_dk wrote:
> Sådan er det på P3, når der kommer et godt program/ god studievært,
> så kan det ikke gå hurtigt nok med at de skaffer en selvglad no-IQ
> studievært, som kun kender top40.

Man kan sige meget om Karen og Shirley, men jeg er overbevist om, at de er
ganske godt inde i deres stof. Jeg har aldrig fået hørt programmet, men kan
godt forestille mig, at de vil være belastende at lytte til.

/Nikolaj

Fra : Michael H.

Dato : 07-10-02 07:41

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har aldrig fået hørt programmet, men kan
> godt forestille mig, at de vil være belastende at lytte til.
>
> /Nikolaj

Meget belastende, de snakker som om de sidder på en tlf.sex-linie.
Og når de udtaler de engelske/amerikanske kunstnere udtaler de dem
rigtig ''amerikansk''. Så jo, meget belastende..

Michael

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-10-02 08:26

Michael H. wrote:
> Meget belastende, de snakker som om de sidder på en tlf.sex-linie.
> Og når de udtaler de engelske/amerikanske kunstnere udtaler de dem
> rigtig ''amerikansk''. Så jo, meget belastende..

Det hænger meget godt sammen med deres måde at synge på.

/Nikolaj