Handels-spil
Fra : Lars Lind

Dato : 05-10-02 21:01

Kan huske...for mange år siden!! Der var der et spil som hed Ports of Call,
findes der noget nyt til PC i samme stil?

Lars

Fra : Bent Grin

Dato : 05-10-02 21:22

Vil også gerne vide det.

Hvis du mangler nogle af de gamle spil, b.la POC, så kig forbi
www.gamlespil.dk

Mvh Bent

Fra : Svend Emil

Dato : 06-10-02 08:52

> Hvis du mangler nogle af de gamle spil, b.la POC, så kig forbi
> www.gamlespil.dk

Endelig er den oppe igen!
Jeg havde ellers sat mig på til at få et nyhedsbrev, når den ville blive
aktiv igen !:)

Men den ser ud til at være blevet rigitg sej og god, så nu ved jeg hvor jeg
skal surfe, hvis tiden bliver lidt for lang!!!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Camain

Dato : 05-10-02 21:28

Det findes skam endnu, og skulle angiveligt være i en forbedret udgave..
http://www.portsofcall.de/

Selve det originale spil kunne man en overgang hente gratis, jeg mener oxo
det var at finde på en forside cd hos et af de førende pc blade herhjemme.
Rundt omkring kan du være heldig at finde det på abandonware sider.
Men den udgave er muligvis ikke helt legal da spillet som nævnt ikke længere
er gratis.

Venligst

Jesper
--
Ignorance is bliss........

Fra : Brizz

Dato : 05-10-02 21:57

> [...]
> Rundt omkring kan du være heldig at finde det på abandonware sider.
> Men den udgave er muligvis ikke helt legal da spillet som nævnt ikke

Har selv haft spurgte om nøjagtig det samme. Der findes noget der hedder
Ocean trader. Ikke et jeg synes var særlig godt men skulle være i samme
stil.

Men sidder selv og spiller det gode gamle ports of call med rimelig ringe
grafik og uden lyd men synes sq det er hyggeligt...
Men smid mig lige en mail hvis i finder noget tilsvarende og mere
tidsvarende til idag

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Lars Lind

Dato : 06-10-02 10:15

Tak skal I have allesammen!!

Fra : Dennis Kristensen

Dato : 06-10-02 10:24

Spændende ... giv lyd hvis du finder andre i samme genre.

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-02 12:08

Den kan da downloades i beta , den nye XXL udgave af POC