Langsomme simkort?
Fra : SirWheels

Dato : 05-10-02 20:26

Hejsa.

Kan det passe at Nokias tidlige software-versioner kan gøre nogle slags
simkort langsomme?

Jeg har et ClubBlahBlah simkort i en Nokia 3310 med software version 4.45.
En kundeservicemedarbejder fra CBB, siger at en opdatering af softwaren kan
afhjælpe problemet. Kender nogen noget til det?

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Rico Rødby

Dato : 05-10-02 21:48

jeg har også ClubBlahBlah, og efter jeg fiksede min kærestes telefon og
lagde v5.57 (3315) i den, har det ændret lidt på kommunikationen imellem
telefon og simkort, men ikke noget at råbe hurra for... men jo, det har
ændret lidt :.-)

Mvh Rico

( www.nokia-unlock.info )

Fra : Morten Jensen

Dato : 07-10-02 21:46

> [...]
kan
> afhjælpe problemet. Kender nogen noget til det?

Skift selskab... CBB's kort er uuuutrolige langsomme.. Har ikke en teknisk
forklaring på det... Har selv skiftet til Telmore og der var meget stor
forskel på hastigheden ved bl.a SMS... Har en kammerat der har samme
problem...

Og generelt er CBB skod.... Skiftede selskab og beholdt nummeret.. Pludselig
så jeg mit eget nummer til salg på deres hjemmeside !!! Det samme med en
anden kammerats som også havde skiftet.

Morten

Fra : Rico Rødby

Dato : 07-10-02 22:05

mht det med nummeret, så har jeg prøvet det samme.. bortset fra at de solgte
mit nummer, og tøsen der havde købt det, blev lidt trist over alle de mange
provokerende sms'er jeg får (you know friends being funny) hehehe
men jeg fik det igen efter en uges tid... men totalt wierd at det kan
ske....

- men ellers er jeg ganske tilfreds og har ingen problemer med mine sms'er.

- Rico

Fra : MadsD

Dato : 08-10-02 19:08

Hmm, okay. Kunne være at jeg skulle skifte til Telmore. Men der er
minutprisen højere... snøft. SMS-prisforøgelsen på 1 øre kan jeg i hvert
fald godt leve med

--
Regards/Hilsen
Mads Dam - SirWheels - www.madsd.dk