Astma!
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-02 13:45

Hvis man nu har astma kan man så have følg. bivirkninger?:
Aldrig udhvilet om morgenen
Koncentrations besvær
Dårlig kondition (Kan ikke få pusten når man fx løber
Ofte lungebetændelse

Håber i kan besvare
Finn

Fra : Helle Nielsen

Dato : 04-10-02 14:48

> [...]
> Aldrig udhvilet om morgenen
> Koncentrations besvær
> Dårlig kondition (Kan ikke få pusten når man fx løber

Jeg er en pige på 20 år som også har astma og har haft det hele mit liv. Jeg
lider også af dårlig kondition, koncentrationsbesvær og er heller aldrig
udhvilet om morgenen. Så måske det hænger sammen? jeg ved det ikke...

/Helle

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-02 14:55

Har du fået medicin eller sådan noget??
Så er det sku nok astma man render rundt med.
Finn

Fra : Helle Nielsen

Dato : 04-10-02 17:40

"Finn Lorentzen" <finn> wrote in message
> Har du fået medicin eller sådan noget??
> Så er det sku nok astma man render rundt med.
> Finn
---

Ja jeg har modtaget adskellige typer medicin og bruger stadig medicin 2 *
daglig.

/Helle

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 04-10-02 15:16

Finn Lorentzen wrote:

> Hvis man nu har astma kan man så have følg. bivirkninger?:

Sansynligvis.

> Aldrig udhvilet om morgenen
> Koncentrations besvær
> Dårlig kondition (Kan ikke få pusten når man fx løber
> Ofte lungebetændelse

Bortset fra lungebetændelsen, kan der være et utal af ting, der
bevirker dette, bl.a. stress.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-02 13:17

ok

Fra : niels

Dato : 05-10-02 15:05

Få checket din lungefunktion hos din læge, og køb evt. et peek flow meter på
apoteket ( pris nogle hundrede kr.). Mål dit peek-flow 3 gange hver morgen
og følg det igennem nogen tid, så kan du se om din lungefunktion ændre sig,
specielt i pollen sæsonen og efter arbejde.
Peek -flow bør ikke falde over 20 % under og efter arbejde i forhold til
før, ellers tyder det på anstrengelses udløst astma.
Hilsen Niels

Fra : Alexander

Dato : 13-10-02 22:58

> [...]
> Aldrig udhvilet om morgenen
> Koncentrations besvær
> Dårlig kondition (Kan ikke få pusten når man fx løber

Det er rigtigt nok de bivirkninger, jeg havde, da jeg havde astma.

Men heldigvis slap jeg af med det igen 80)

http://www.net-prophet.net/health/phelps/phelps.htm

Dette er den side, som fik mig til at prøve en virkelig "alternativ"
behandling. Den er gratis, du kan selv udføre den og der er ingen
bivirkninger... udover at du får det bedre.

Efter ca. et halv år havde jeg ikke længere brug for min astmamedicin,
spirocort og bricanyl. Det er selvfølgelig rart at slippe af dem den
udgift, men det bedste er nu, at ovennævnte bivirkninger ved astma er væk.

Hvis du har lyst til at prøve, men har nogle spørgsmål, er du velkommen til
at skrive til mig.

Med venlig hilsen

Alexander Køpke

PS. prøv også UCP, som en helt gratis, simpel men virksom metode til at øge
ens bevidsthed. Lær dig selv at kende. Læg alle tvangstanker fra dig og
bliv den, du virkelig er.

Jeg er igang med at lave en dansk hjemmeside med instruktioner, men indtil
da besøg den "originale" hjemmeside her:
http://www.net-prophet.net/ucp