Slankekur før motion?
Fra : cxm

Dato : 24-02-01 16:48

Hej Nyhedsgruppe

Jeg er begyndt at motionere for balder og lår, men ville høre om det er
bedst at tabe de 4-6 kg som jeg har for meget før jeg virkelig går i gang
med motionen? Jeg ønsker ikke at fedtet "bare" bliver til muskler......på
den måde er jeg jo stadig stor.....men godt nok fast Hvad er bedst.

Venligst
CXM

Fra : finn fremtid

Dato : 24-02-01 21:28

en lille filosofi...
tænk på at du går han af gaden og taber dine nøgler!
de fleste samler dem op igen.....!
hvad med bare at få reguleret din vægt....
og hvorfor skille det ad - kombiner det det giver efer min erfaring det
bedste resultat....
Finn