Guillemot FF
Fra : S@ndman

Dato : 03-10-02 13:28

Hejsa,

Jeg har subj., men kan ikke få den detected ordentligt i win2k....nogle der
har erfaring med det...??

S@ndman

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 03-10-02 14:25

Kør gennem seriel porten, ikke USB.
Har selv et af de go'e gamle Guillemot Ferrari FF rat, det har nu holdt
trofast til mit meget store misbrug af det i 3 år ;)

Mikkel

Fra : S@ndman

Dato : 03-10-02 14:45

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> Kør gennem seriel porten, ikke USB.
> Har selv et af de go'e gamle Guillemot Ferrari FF rat, det har nu holdt
> trofast til mit meget store misbrug af det i 3 år ;)
>
> Mikkel

Tak for tippet, det vil straks blive prøvet i aften...

Dvs. du kunne 100% genkende det jeg skrev...??

S@ndman

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 03-10-02 22:49

Nej det kan findes via USB, men det kræver lidt roden rundt... noget med at
tænde og slukke rattet mens det er i porten, noget med at tænde det og sætte
det i USB porten osv. osv. osv. osv.

Lige pludseligt fandt mit win98 det... men det virker faktisk bedre via
seriel.
Ved godt at USB burde være bedre, men i praksis betyder det at man kommer ud
for diverse underlige problemer f.eks. at FF slår fra i rattet efter 20-25
minutters kørsel, og det er mildest talt uheldigt når det sker midt i en
katastrofe nedbremsning ;)

Kig ind forbi os i Simracing.dk vi kan findes her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10

Der er folk der ved meget mere teori om rat end jeg gør, jeg drejer bare på
det ;)

Fra : S@ndman

Dato : 04-10-02 08:02

> [...]
sætte
> det i USB porten osv. osv. osv. osv.
>
> Lige pludseligt fandt mit win98 det... men det virker faktisk bedre via

Jeg har haft det til at virke i win98 med USB, der kørte det første gang.
Min kammerat har samme rat og det
virkede også i hans win98, men heller ikke i win2k......

Jimmy

Fra : Vega

Dato : 04-10-02 13:30

Jeg kunne også sagtens få det til at virke i WinME, men ikke i XP. Fås der
ikke en driver der duer til Win2000 og XP mon?

Mvh. Vega.

Fra : S@ndman

Dato : 04-10-02 13:59

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne også sagtens få det til at virke i WinME, men ikke i XP. Fås der
> ikke en driver der duer til Win2000 og XP mon?

Hejsa,

Jeg fandt en driver på www.guillemot.com som er fra den 1/10-02. Vil prøve
den i løbet af weekenden, eller hvis andre har prøvet
den må de gerne poste deres erfaring. Den hedder 2630...

Jimmy

Fra : Vega

Dato : 04-10-02 14:26

Takker har ellers kigget derinde for et par uger siden, men nu kan jeg se at
de har fået en helt ny driver.

Fra : Vega

Dato : 04-10-02 14:50

Jeg har prøvet med de nye driver. De virker!

Mvh. Lars.