90 cm bred ovn
Fra : Web Woman

Dato : 02-10-02 18:53

Er der nogen herinde, der har erfaringer med de brede ovne. (Indbygningovn)
De er jo dyre... er det pengene værd at investere i en 90 cm bred ovn.

Lige nu har en gammel ovn (gaskomfur) med et megastort ovnrum. Nutidens
komfurer har slet ikke så stort et ovnrum. Så jeg overvejer at købe en bred
ovn... men er det pengene værd?

Vil også meget gerne høre om konkrete positive/negative erfaringer med
bestemte mærker.

Mvh. Lisbeth

Fra : Thïngmand

Dato : 03-10-02 09:28

> Er der nogen herinde, der har erfaringer med de brede ovne.
(Indbygningovn)

Jeg har ikke købt endnu, men jeg påtænker sådan en fætter:
http://www.smeg.dk/Produkter/Smeg-ovn/9828561441.html

Netop størrelsen er også noget der går mig på - der kan dåligt være en
lasagne i en alm. ovn! Smeg har dog lavet noge nye 70 cm med samme
rumindhold som 90 cm - sådan en kunne også være interessant:
http://www.smeg.dk/Produkter/Smeg-ovn/9828558951.html

Fra : Ghita

Dato : 05-10-02 18:56

I news:3d9b335b$1$11444$ba624c82@nntp02.dk.telia.net griflede Web Woman:
> [...]
> Nutidens komfurer har slet ikke så stort et ovnrum. Så jeg overvejer
> at købe en bred ovn... men er det pengene værd?

Min nuværende elovn i gaskomfur er desværre ikke bred, og det irriterer
mig når jeg fx skal bage boller, eller lagkagebunde (Der er kun plads
til 2 i en smal oven).
Den gamle var bred. Når jeg skal skifte bliver det til en bred igen, for
den smalle er et irritationsmoment for mig..

> Vil også meget gerne høre om konkrete positive/negative erfaringer med
> bestemte mærker.

Min mor købte tidligere på året en smeg indbygningsovn, og hun er ikke
tilfreds med den. Præcis hvad klagerne går på husker jeg ikke i
detaljer, men jeg kan da spørge hvis du vil vide det ?

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : Web . Woman

Dato : 05-10-02 19:17

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> skrev i en meddelelse

> Min mor købte tidligere på året en smeg indbygningsovn, og hun er ikke
> tilfreds med den. Præcis hvad klagerne går på husker jeg ikke i
> detaljer, men jeg kan da spørge hvis du vil vide det ?

Det vil jeg da MEGET gerne.
Smeg er en af dem, jeg kigger på.

Mvh. Lisbeth