MERE avi og mov og QuickTime
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 02-10-02 19:12

I den sidste udveksling af råd til, hvordan man kan komme til at
afspille avi og visse mov filer i QT (5 pro), strandede jeg med et par
spørgsmål, som jeg ikke fik svar på. Jeg ville sætte meget stor pris på,
hvis en eller anden ville samle tråden (Nye problemer med avi på
QuickTime) op og hjælpe mig videre, hvis det på nogen måde er muligt.

På forhånd tak
Carsten

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 02-10-02 19:20

vousortmann@oncable.dk (Carsten Ortmann) writes:

> [...]
> hvis en eller anden ville samle tråden (Nye problemer med avi på
> QuickTime) op og hjælpe mig videre, hvis det på nogen måde er muligt.

Hvilke spørgsmål finder du ikke svar på, på
http://www.gen-v.net/dk.edb.mac/cache/9.html?

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
irc://irc.netc.dk/%23Macintosh

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 08-10-02 18:20

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200207@gen-v.net> wrote:

> Hvilke spørgsmål finder du ikke svar på, på
> http://www.gen-v.net/dk.edb.mac/cache/9.html?

Blandt andet kan jeg ikke gennemskue rådet om at tage Vis Info for at
finde codec'en. Hvis jeg tager en Vis Info i Finder kan jeg kun se
General Information og hivs jeg gør det i QT er der ikke noget der
hedder Egenskaber for videosporet.

Mht. til dit råd avi2mov i den tidligere tråd, så kører jeg OS9.2 og
avi2mov. er et x-program

vh
Carsten

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 08-10-02 18:46

> [...]

> finde codec'en. Hvis jeg tager en Vis Info i Finder kan jeg kun se
> General Information og hivs jeg gør det i QT er der ikke noget der

Ok, der skulle have stået at det er inde fra QuickTime player at man
skal tage "Vis Info". Lidt uheldigt at det hedder det samme. Så vidt
jeg husker hedder det "Show Movie Properties" i engelsk, det er jo
lidt mere sigende