Vespa ciao
Fra : Hemmje

Dato : 01-10-02 06:35

jeg har fådet sat et tunsæt på men den er meget sløv i optrækket hvad
skal jeg gøre (fortæl det gerne hvordan osv) da jeg ikke har så meget
forstand på det selv inu.

Har det noget med skruen på kaburatoren?

og hvilken benzin er bedst at køre med når man selv blander olie i er
det 95 98??

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael - DJ Deep

Dato : 02-10-02 12:25

Jeg har selv en ciao, ved ikke å meget, men jeg kan da hjælpe dig lidt..
Optrækket, du kan købe et ulovligt planet Topstykke 75 ccm på www.protuna.dk
for 300 kr.. Det giver dog ikke så meget.. Køb evt. også en Udstødning
serpent 349,-..
Prøv ikke at plane topstykket selv, dette er meget svært at få ti lat holde
tæt på ciao da der ikke er nogen pakninger på..

Har det noget med skruen på kaburatoren? >> Dette er muligvis
tomgangs-skruen..

Mvh. Michael..

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 02-10-02 18:52

"Michael - DJ Deep" <kubla@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv ikke at plane topstykket selv, dette er meget svært at få ti lat
holde
> tæt på ciao da der ikke er nogen pakninger på..

øhhh hvem har bildt dig det ind??

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Michael - DJ Deep

Dato : 03-10-02 12:19

Det havde jeg bare problemmer med på min egen..

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-10-02 14:15

> Det havde jeg bare problemmer med på min egen..

Min Caio er der pakning i..
og min kammi's der har fået planet topstykket med en fil holder meget fint
tæt, med pakning selvfølgelig! der er er toppakninger i _alle_ knallerter
fra fabrikken af!

Fra : Duffi

Dato : 06-10-02 16:17

En Ciao er ikke født med toppakning i.....

Det ved jeg bla. fordi jeg selv har haft en som jeg skildte 100% ad og der
var ikke nogen toppakning...

Motoren har aldrig været skildt ad, for det var min morbrors og han købte
den fra ny af, og så overtog jeg den da han ikke havde kørt på den i 15
år....

grunden til at ciao motoren nogen gange går dårligt efter at man har pillet
topstykket af, er at man sætter toppakning på (gjorde det selv). så sker der
noget med kompressionen (sikkert stavet forkert), så den går mega dårligt,
hvis den da overhovedet kan starte...

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 06-10-02 16:49

"Duffi" <Kik-Ind@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3da053f7$0$32527

> En Ciao er ikke født med toppakning i.....

Jeg mener helt bestemt også at den ikke er født med toppakning... men hæng
mig ikke op på det, da Ciao ikke lige var sagen dengang jeg var
knallertbølle

MVH
Martin

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 06-10-02 19:32

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener helt bestemt også at den ikke er født med toppakning... men hæng
> mig ikke op på det, da Ciao ikke lige var sagen dengang jeg var
> knallertbølle

En af min kammeraters mor havde en der rendte fra alle drengenes yamaha 4
gears.. cirka 75-80 km/t... Caio holder!
Jeg er ret sikker på der er toppakn ing i min, og den havde heller aldrig
været skildt ad da jeg overtog den.. den er så oz lidt nyere, fra '84...??

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 06-10-02 20:55

> En af min kammeraters mor havde en der rendte fra alle drengenes yamaha 4
> gears.. cirka 75-80 km/t... Caio holder!

Det kan godt være, men "man" blev alligevel mobbet hvis man kørte på andet
end Yamaha 4g...

MVH
Martin