Nyeste v. af Chimera automatisk
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-09-02 12:09

Jeg har lige downloaded, prøvet og vil hermed anbefale det lille program
"ChimeraKnight" (find den på Versiontracker), som tjekker ens version af
Chimera og ser om der findes en nyere nightly build. Hvis den findes
downloader og installerer "ChimeraKnight" den. Den gamle version af
Chimera pakkes og gemmes således at man kan vende tilbage til den, hvis
det viser sig at den nye version er fejlbehæftet

Martin

Fra : David Blangstrup

Dato : 02-10-02 15:33

On Sun, 29 Sep 2002 13:09:01 +0200, Martin Bredthauer wrote
(in message <1fj9wge.1ud7gzweybvikN%spam_spam_spam@talent.dk>):

> [...]
> Chimera pakkes og gemmes således at man kan vende tilbage til den, hvis
> det viser sig at den nye version er fejlbehæftet

Ja, det er smart. Jeg bruger Chimera som default nu. Man skal bare huske at
tømme cachen inden man lukker butikken.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-10-02 16:33

On Wed. d. 02 Oct. 2002 kl. 14:33 GMT, David wrote:

> Ja, det er smart. Jeg bruger Chimera som default nu. Man skal bare huske at
> tømme cachen inden man lukker butikken.

Hvorfor dog det?

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : David Blangstrup

Dato : 02-10-02 20:14

On Wed, 2 Oct 2002 17:32:42 +0200, Morten Reippuert Knudsen wrote
(in message <q5gr6-dk1.ln1@g4.reippuert.dk>):

> Hvorfor dog det?

Her svulmer min cache op (nightly builds)
se ~/Library/Application Support/Chimera/--->cache

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 02-10-02 21:47

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Her svulmer min cache op (nightly builds)
> se ~/Library/Application Support/Chimera/--->cache

Min er på 28Mb og er aldrig blevet slettet. Det er da ik' så galt - er
det?

Martin

Fra : David Blangstrup

Dato : 02-10-02 22:41

On Wed, 2 Oct 2002 22:47:08 +0200, Martin Bredthauer wrote
(in message <1fjg796.tiqx50lqt6hoN%spam_spam_spam@talent.dk>):

> Min er på 28Mb og er aldrig blevet slettet. Det er da ik' så galt - er
> det?

Det er _helt_ vildt! Slet den i prefs/historyŠ vil jeg anbefale.