Hvad koster en muret carport?
Fra : Michael Særkjær

Dato : 29-09-02 10:00

Jeg overvejer at få bygget en muret carport med plads til én bil og med
isoleret redskabsrum i enden. Carporten skal kun mures i den ene side og
redskabsrummet skal være på ca. 10 m2. Taget skal som det øvrige hus være
med røde cementtagsten. Jeg er interesseret i priser på mure arbejdet da jeg
selv vil lave resten. Er der nogen der kender en pris på en meter mur incl.
mursten på begge sider, eller snakkes der om en fast stenpris? Hvad med
sokkel, er den med i meterprisen?

Med venlig hilsen

Michael Særkjær

Fra : Peter

Dato : 29-09-02 12:36

Hej

Jeg har lige modtaget et tilbud fra en tømrer - han skulle gi' en pris på en
carport 4,5 x 5 meter - "tilbuddet" lød på knap kr. 19.000 -

peter

Fra : Howard

Dato : 29-09-02 14:12

"Peter" <kipe@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> carport 4,5 x 5 meter - "tilbuddet" lød på knap kr. 19.000 -

Man han skal bruge en mure!

Carsten

Fra : Peter

Dato : 29-09-02 17:41

> Man han skal bruge en mure!
>
> Carsten

Ja, Carsten - det ved jeg godt, men det var lis'som for at sætte tingene
lidt i perspektiv...:))

Peter

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-09-02 20:04

Peter skrev:

> Ja, Carsten - det ved jeg godt, men det var lis'som for at sætte
> tingene lidt i perspektiv...:))

Hvilket perspektivt? At æbler og bananer kan sammenlignes.....?

Hvad en træcarport koster er vel ret ligegyldigt når man søger en pris
på en muret - enig?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Peter

Dato : 29-09-02 22:14

"Søren C. Fischer" <scf@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket perspektivt? At æbler og bananer kan sammenlignes.....?
>
> Hvad en træcarport koster er vel ret ligegyldigt når man søger en pris
> på en muret - enig?
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja, I kloge hoveder...........!
peter

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-09-02 22:27

Peter skrev:

> "Søren C. Fischer" <scf@image.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja, I kloge hoveder...........!

Du har tabt mig - jeg forstår ikke din pointe

Fra : Peter

Dato : 29-09-02 22:44

> Du har tabt mig - jeg forstår ikke din pointe

Jamen, det var dog forfærdeligt - gad vide, om jeg nu kan falde i søvn...?
Peter

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-09-02 09:19

Peter (kipe@os.dk) skrev:

> Jamen, det var dog forfærdeligt - gad vide, om jeg nu kan falde i
> søvn...? Peter

Lykkedes det?

The foot is coming down ...

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Peter

Dato : 30-09-02 11:38

> Lykkedes det?

Tak for din omsorg :) jo, det lykkedes at få de 7 timer...trods alt
Peter

Fra : Peter

Dato : 30-09-02 06:18

Hej Michael.

Jeg har ladet mig fortælle, at en mursten lagt af en murer incl. alt
tilhørende arbejde og materialer koster 12 kr. incl. moms. Prisen er vist
uden sokkel.

Med venlig hilsen

Peter.

Fra : Sandman