Hvad går der galt med min BF 1942??
Fra : Thomas T

Dato : 28-09-02 22:52

Mit system:

AMD XP 1600+
GF 2 Pro
512MB DDR
Med alle de nyeste drivere

Godt stabilt opsæt med alle spil undtagen lige 1942. Det hakker helt vildt
(hvis der er flere end 1mand på sigte kornet) og der er endda ved Graphics:
low og opløsning 800x600x16.
Jeg håber der er en der ved hvad der er galt, ellers er jeg bange for at jeg
kommer til at hade dette spil og det virker ellers rigtigt lovende.
Jeg har hentet patch v.1.1 til spillet, men det hjalp ikke

ThomasT

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-09-02 23:15

"Thomas T" <FJERN-DETTEthth@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer til at hade dette spil og det virker ellers rigtigt lovende.
> Jeg har hentet patch v.1.1 til spillet, men det hjalp ikke

SP eller MP?

- Martin

Fra : Thomas T

Dato : 28-09-02 23:33

Jeg har kun spillet (øvet i SP endnu, MEN

Jeg har fundet ud af det

Det var min Sound Blaster live 1024-driver. Jeg opdaterede den i går fra
windows-update-siden. Det er åbentbart Microsofts egne driver de ligger ud
der og ikke creatives.
Og det var dem der lavede rav i det, men nu er jeg på banen igen i
graphics-lvl high og opløsning 1280x1064x32 uden hak

Fra : Lars Varming

Dato : 29-09-02 02:11

Hvilken driver bruger du så nu - den fra MS eller den fra Creative ??

Fra : Lars Varming

Dato : 28-09-02 23:02

I konfiguration, audio, side 2 vælger du Hardware acceleration. Prøv det -
det hjalp MEGET her...
Vil gætte på at du også har Soundblaster Live lydkort

Fra : LowLifeDK

Dato : 29-09-02 06:23

.. Det hakker helt vildt
> (hvis der er flere end 1mand på sigte kornet) og der er endda ved
Graphics:
> low og opløsning 800x600x16.

Jeg havde samme problem, min BF kørte fint lige indtil jeg besluttede mig
for at opdatere grafikkortdriveren (til vers. 30.82)

Da jeg geninstallerede vers. 29.42 kørte det fint igen... ??!!

Fra : Thomas T

Dato : 29-09-02 14:55

Jeg bruger nu den nyeste fra creative.

ThomasT