Gode, gratis børnespil??
Fra : Kjers Kommunikation

Dato : 28-09-02 10:06

Hej gruppe
Jeg er blevet bedt om at installere nogle "nye" computere i en SFO. Jeg vil
derfor gerne finde nogle spil, som børnene finder sjove, og som samtidig har
en vis indlæringsmæssisg kvalitet. - Nå ja, så skal de selvfølgelig være
gratis og lovlige.
Hvis I har ideer til andre programmer end spil, som kunne egne sig til
formålet, vil jeg også meget gerne høre fra jer.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Fra : Svend Emil

Dato : 28-09-02 12:26