Hvilke dele til Estilete?
Fra : AlexS

Dato : 27-09-02 22:48

Hejsa..

Jeg sidder lige og kigger på nettet til dele til min Estilete.. Men det
er lidt svært når man ikke ved så meget om det..
For det første. Er Top Performance Trophy en god cylinder? Eller er det
bedre at købe Polini Sport, som faktisk koster det samme?
Og hvilke mærker er generelt gode. Både inden for udstødninger,
cylindre, osv..

Derud over vil jeg, efter jul, have sat nogle andre sager på min scooter
så den kan køre lidt hurtigere..
At den har et hurtigt optræk er dog det vigtigste.. Men hvilke dele skal
jeg købe hvis jeg gerne vil have en rigtig god acceleration (KLART DET
VIGTIGSTE, det gør ikke noget den er RIGTIG god), og en "rimelig" høj
topfart. Altså det er ikke noget krav at den skal køre over 100 km/t.
Slet ikke.. Men 80-90 stykker.
Inden for tun er der vel ikke så meget udvikling, så de råd i giver nu,
tæller vel også om 3-5 måneder, ikk'?

Håber i har nogle gode forslag..

På forhånd mange tak..

http://www.kandu.dk/

Fra : FBB

Dato : 28-09-02 11:17

Nu er jeg ikke knallert/scooter sjover, så jeg ved ikke så meget om det, men
jeg ved fra min ejen estilete der ikke skal meget til før den er oppe på 90,
min går 70-75 nu (ved at tage begræsningeren) og skal ha lidt tun på senere
(når jeg for den igen) hehe.. og den har jo også i sig selv et pænt optræk
(som lovlig)

Jeg vil også kigge lidt med her..

/Frederik