LIDT OT,- men en lille syg hjernevrider ti~
Fra : LowLifeDK

Dato : 27-09-02 20:28

Som ungkarl prøvede man ting, der ikke ses i en alm. familie. Bl.a. husker
jeg en diskution jeg havde med et par (ungkarle) venner.

Den gik ud på følgende.:

Hvor meget mug skal der være på/i en leverpostejsmad, før man kan kalde den
en grøntsag ?

Svar udbedes

Low

--

= TAVSHED =

Den yderste grænse, hvor ingen
kvinde har været

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 27-09-02 20:49

On Fri, 27 Sep 2002 21:27:48 +0200, "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk>
wrote:

>Hvor meget mug skal der være på/i en leverpostejsmad, før man kan kalde den
>en grøntsag ?
>
>Svar udbedes

Må jeg have lov at anbefale dk.fritid.hus-og-have? Jeg vil mene, at
den skal have rødder for at kunne kvalificere sig til at være en
grønsag

Hjerteligst
Dorte
(engang ungkarlepige i et hus med lokum i vaskerummet, is på
badeforhænget - fortrinsvis i vinterhalvåret, nul isolering samt èn
kakkelovn og masser af mus og rotter. Og så er det ikke engang løgn.
Men romantisk og bedre end et kanindræberkursus, det var det

Fra : LowLifeDK

Dato : 27-09-02 20:54

> Må jeg have lov at anbefale dk.fritid.hus-og-have? Jeg vil mene, at
> den skal have rødder for at kunne kvalificere sig til at være en
> grønsag

Hmmm,- har lige tænkt lidt over dit argument. Det er godt !
MEN, hvad nu hvis den begynder at "strække" tråde over til marmeladen (og
det gør den !).

Kan man kalde det rødder ? Deres eneste formål er jo at skaffe næring.

VILDT ! ... er du jyde ?

*ROFL*

Low

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 27-09-02 21:12

On Fri, 27 Sep 2002 21:53:32 +0200, "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk>
wrote:

>Hmmm,- har lige tænkt lidt over dit argument. Det er godt !
>MEN, hvad nu hvis den begynder at "strække" tråde over til marmeladen (og
>det gør den !).

Hvis først den udvikler sig så langt, er det på tide med et
eksperiment! Grønsager er glade for lys, så placer den (og endelig
også marmeladen) i en sydvendt vindueskarm. På denne årstid er det en
helt klar fordel, at der er en varmekilde under vindueskarmen
Udvikler den sig så yderligere med blade og måske endda blomster, ja
så vil jeg mene, at det er en grønsag...

>Kan man kalde det rødder ? Deres eneste formål er jo at skaffe næring.

Så det kan eksperterne i dk.fritid.hus-og-have svare bedre på end jeg.

>VILDT ! ... er du jyde ?

Ikke så meget, at det er værd at skrive hjem om Jeg er opvokset på
Lammefjorden (der hvor en hel del gulerødder kommer fra).

Mit "ungkarleliv" foregik dog her på Solskinsøen i Østersøen.

>*ROFL*

Ja grin du bare Benny

Hjerteligst
Dorte
(Der iført pattegrisfarvede gummihandsker i sin tid fjernede en
lignende leverpostej fra tid til anden, uden dog at teste dens
kvaliteter som grønsag forinden

Fra : Nette

Dato : 30-09-02 23:52

"LowLifeDK" wrote
> Hmmm,- har lige tænkt lidt over dit argument. Det er godt !
> MEN, hvad nu hvis den begynder at "strække" tråde over til marmeladen (og
> det gør den !).

Ka man få en ny tilstandsrapport over leverpostejsmaden?? Synes du skulle
følge lidt mere op på den herinde. Der er gået lang tid siden, vi sidst
hørte noget nyt

Nette

Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-09-02 09:00

On Fri, 27 Sep 2002 21:27:48 +0200, LowLifeDK wrote:

> [...]
>
>Den gik ud på følgende.:
>
>Hvor meget mug skal der være på/i en leverpostejsmad, før man kan kalde den

Svar og svar, hmmm..... Jeg mindes en gård, hvor der var leverpostej
på bordet.Oversiden var blevet skrabet og stænket vand på flere gange.
Karlen sad og hviskede lidt til sin leverpostejmad og madmor blev
stram i betrækket og spurgte: "Hva' dæwlen sitter du og snakker med
den leverpostej om?". "Nåeh", sagde karlen", "a såe bar' te'en: Nå, du
gør dæ nok te te en hård winter".

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lars Pedersen

Dato : 28-09-02 14:44

> Hvor meget mug skal der være på/i en leverpostejsmad, før man kan kalde
den
> en grøntsag ?
> Svar udbedes

Mig bekendt er en svamp ikke en grøntsag.

Fra : LowLifeDK

Dato : 28-09-02 15:51

> Mig bekendt er en svamp ikke en grøntsag.

En petitesse kun en teknokrat vil hænge sig i

Ødelæg nu ikke tankerækken....

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 29-09-02 16:21

"Lars Pedersen" <up@yours.com> wrote in message
> den
>
> Mig bekendt er en svamp ikke en grøntsag.

eller bakterier for den sags skyld.. men hvis nu al svamp- og bakterievækst
går i stå, og overlevelse afhænger af en respirator.. så kan man med rette
kalde det grønsager.

K.