Fra : Lene Vigh Strand

Dato : 27-09-02 14:11

Fra: "Lene Vigh Strand" <lenestrand@post.tele.dk>
Emne: Avocadotræ
Dato: 27. september 2002 14:34

Hej. Jeg har tidligt på foråret plantet en avocadosten og har nu et flot
lille træ, der er groet godt i haven i sommer. Men hvad gør jeg til vinter,
hvis jeg gerne vil have det til at overleve. Er der nogen, der ved, om det
kan tåle at stå ude? Jeg har tyret bibliotekets boghylder igennem, men har
ikke kunnet finde noget om avocado.
- Jeg forventer ikke at blive selvforsynende med avocadoer, men synes bare,
det er sjovt, hvis det lykkes få et "rigtigt" træ ud af det.
Lene

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-09-02 14:29

"Lene Vigh Strand" <lenestrand@post.tele.dk> writes:

> [...]
> - Jeg forventer ikke at blive selvforsynende med avocadoer, men synes bare,
> det er sjovt, hvis det lykkes få et "rigtigt" træ ud af det.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål da du spurgte den 13. september?
Ellers kan du søge på google-groups, søg på avocadotræ, så finder du
dit eget indlæg.

/Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland