Maling af spisebord
Fra : Joachim Baltzer

Dato : 27-09-02 12:14

Hej,
Jeg har sådan et gammelt spisebord af en art. Det har jeg ikke synderligt
meget forstand på. Det er meget grimt i farven især fordi den forrige ejer
(dødsbo) have haft en lille løber liggende i 25 år. Den kan ses endnu!! Jeg
har et ønske om at male bordet og de tilhørende stole hvidt. Hvordan gør jeg
det nemmest og bedst. Da vi har 2 små børn skal det jo gerne kunne holde til
lidt af hvert!! Jeg har hørt om spraymaling til formålet. Hvad er jeres
erfaringer?
Hilsen Christina

Fra : John Vedsegaard

Dato : 11-10-02 05:29