Kunstner og Titel søges - HJÆLP - Haster
Fra : Jette

Dato : 23-02-01 17:42

Er der nogen der kan hjælpe os. Vi har fået til opgave at finde et nummer
til en speciel lejlighed.

Det eneste vi husker er følgende tekst:

Uhh - you touch my tralala - uhh - my ding ding dong ........

Så vidt vi husker, blev den sunget af en duo - en mand og en kvinde. Sikker
sidst i 70-erne eller først i 80-erne. Nogen påstår det skulle være Svenne
og Lotta, men det har vi ikke kunnet finde beviser på.

Håber en venlig sjæl kan hjælpe os videre.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : Hauge

Dato : 23-02-01 17:48

Hejsa

"Jette" <cis2492@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Uhh - you touch my tralala - uhh - my ding ding dong ........

Phill & Company
Tralala

Mvh Hauge

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-02-01 17:48

Hej Jette og Hauge

Og Phill var damen! De var fra Holland.

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Hauge <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en news:9767rg.f4.1@CUThrcnet.dk...

Fra : N/A

Dato : 23-02-01 17:56

Fra : Flemming

Dato : 23-02-01 17:56

On Fri, 23 Feb 2001 16:49:48 GMT "Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Hejsa
>
> "Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message
>
> Der er kun eet 'l' i Phil.

Normalt er det rigtigt, men jeg sidder med vinyl singlen her, og Phill er
med 2 L'er.

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-02-01 19:33

Hej Hauge

Det kunne være sjovt at høre den igen!

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Hauge <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en news:9767ud.1bk.1@CUThrcnet.dk...

Fra : Jette

Dato : 24-02-01 07:48

Hej alle,

Tusind tak for hjælpen. Det var rigtig flot.

Har allerede søgt og gennemsøgt nette og min egen musiksamling, men den blev
ikke fundet. Må ud og se om den findes et eller andet sted i offline
verdenen.

Nu ved jeg dog i det mindste hvad vi leder efter. Mange mange tak.
Jette

Fra : Flemming

Dato : 23-02-01 17:52

On Fri, 23 Feb 2001 17:41:55 +0100 "Jette" <cis2492@vip.cybercity.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Så vidt vi husker, blev den sunget af en duo - en mand og en kvinde. Sikker
> sidst i 70-erne eller først i 80-erne. Nogen påstår det skulle være Svenne
> og Lotta, men det har vi ikke kunnet finde beviser på.

Nej det er ikke Svenne og Lotte men en gruppe der hedder phill & Company
nummeret hedder helt rigtigt 'Tralala' og blev udgivet i 1984.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-02-01 20:54

wrote:

>Uhh - you touch my tralala - uhh - my ding ding dong ........

og så ver der den danske udgave med 5 X Kaj. Morsom sang!
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk