Der er jo efterhånden flere og flere sites~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-09-02 11:55

www.rackham.dk

Jeg troede ellers at det bare var browseren ?!

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Peter Kiil

Dato : 26-09-02 13:28

in article 1fj4bv3.1u5xj86crug4pN%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber
Gylling at jesper@gylling.net wrote on 9/26/02 12:55 PM:

> www.rackham.dk
>
> Jeg troede ellers at det bare var browseren ?!

Så skriv til ejeren af sitet. Jeg er ret ligeglad.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Jan Jonasen

Dato : 26-09-02 14:30

Haaber Gylling (jesper@gylling.net) wrote:
> www.rackham.dk
>
> Jeg troede ellers at det bare var browseren ?!

Hvorfor mener du, at alle dine postede ikke-virkende sites er interessante
for resten af macbruger folket?

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-09-02 14:36

Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Hvorfor mener du, at alle dine postede ikke-virkende sites er interessante
> for resten af macbruger folket?

Det kunne jo være at det var min browser, som der var noget galt med. Da
jeg ikke har en OS X, så kan jeg heller ikke teste den der.

Desuden er det da pisseirriterende at der er så mange sites, som ganske
enkelt ikke virker på Mac.

Jeg havde blot fået den opfattelse at IE 5.X var det eneste rigtige hvis
man er Mac bruger.

Beklager hvis mit indlæg har genreret dig.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 26-09-02 14:51

> Jeg havde blot fået den opfattelse at IE 5.X var det eneste rigtige hvis
> man er Mac bruger.

IE 5 i X-versionerne er ikke værd at skrive hjem om. Eneste grund til at
jeg ikke har kylet den i skraldespanden er, at der trods alt er enkelte
steder den er nødvendig, men som default browser: glem det - den er ikke
hvad den har været.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Jakob Bock

Dato : 26-09-02 15:24

Kaj Christiansen skrev:

> [...]
> jeg ikke har kylet den i skraldespanden er, at der trods alt er enkelte
> steder den er nødvendig, men som default browser: glem det - den er ikke

Hvad er problemet?

Venlig hilsen
Jakob

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-09-02 17:01

www.rackham.dk

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jakob Bock

Dato : 26-09-02 17:05

[2900] Jesper Haaber Gylling skrev:

> www.rackham.dk

Spørgsmålet var, hvad problemet med IE 5 Macintosh skulle være -- ikke hvad
problemet med http://www.rackham.dk er. Hvis de ellers vil betale, kunne jeg
sikkert godt finde ud af, hvad de har gjort galt.

Venlig hilsen
Jakob

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-09-02 17:20

> [...]

> problemet med http://www.rackham.dk er. Hvis de ellers vil betale, kunne jeg
> sikkert godt finde ud af, hvad de har gjort galt.

Ja selvfølgelig, men spørgsmålet er jo nu om der er noget galt med
rackham.dk eller IE 5.X til Mac ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-09-02 17:20

On Thu, 26 Sep 2002 18:05:17 +0200, Jakob <jakobb@mail.tele.dk> wrote:

> Spørgsmålet var, hvad problemet med IE 5 Macintosh skulle være -- ikke hvad
> problemet med http://www.rackham.dk er. Hvis de ellers vil betale, kunne jeg
> sikkert godt finde ud af, hvad de har gjort galt.

Du behøver såmænd ikke at gøre andet, end at rulle den en tur igennem
w3's validator for at se hvad der er galt med den.

Fra : Jakob Bock

Dato : 26-09-02 17:35

Jonas Voss skrev:

> Du behøver såmænd ikke at gøre andet, end at rulle den en tur igennem
> w3's validator for at se hvad der er galt med den.

Command + E ("View Source" i IE) var nok til at se, at siden i det mindste
ikke var formelt i orden. Og selvom en side validerer, er det jo ingen
garanti for, at koden er i orden -- slet ikke når man bruger CSS intensivt.
Men det (at den validerer) viser da i det mindste, at udviklen bag et
netsted har gjort sig umage og ikke bare hacket et eller andet sammen der
lige netop virker på vedkommendes setup.

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-09-02 09:56

Jakob Bock <jakobb@mail.tele.dk> writes:

> Men det (at den validerer) viser da i det mindste, at udviklen bag et
> netsted har gjort sig umage og ikke bare hacket et eller andet sammen der
> lige netop virker på vedkommendes setup.

Eller også har man netop brugt validatoren intensivt som del af
udviklingen. Du fjerner MANGE fejlkilder på den bekostning.

Mantraet for softwareudvikling er ve dat skifte til: Test hele tiden,
og gør det automatiseret.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jakob Bock

Dato : 27-09-02 10:12

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Eller også har man netop brugt validatoren intensivt som del af
> udviklingen. Du fjerner MANGE fejlkilder på den bekostning.

Det ved jeg skam godt. Det er en del af det, jeg forstår under at "gøre sig
umage".

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-09-02 11:14

> Det ved jeg skam godt. Det er en del af det, jeg forstår under at "gøre sig
> umage".

Pudsigt. Jeg betragter det som at være doven :)
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jakob Bock

Dato : 27-09-02 11:24

> Pudsigt. Jeg betragter det som at være doven :)

Det må du gerne uddybe.

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-09-02 11:29

> Det må du gerne uddybe.

Efter min erfaring sparer man tid i debugfasen ved at være defensiv i
udviklingen. Det tager nogenlunde samme tid at lave.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Zorilla

Dato : 26-09-02 16:41

"Kaj Christiansen" <kajc@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> jeg ikke har kylet den i skraldespanden er, at der trods alt er enkelte
> steder den er nødvendig, men som default browser: glem det - den er ikke

Hvad bruger i andre i stedet ?

Jeg synes jeg vender tilbage til IE alligevel hver gang jeg beslutter mig
for at prøve alternativer. Så er der lige et sted der ikke virker i Chimera,
så vil OmniWeb ikke vise et andet rigtigt osv. IE til gengæld den virker.
Jeg er godt klar over at der er steder som ikke virker på Mac, heller ikke
med IE. For mig virker det bare som om at de steder som virker med Mac de
virker med IE, men ikke nødvendigvis med andre browsere.

Korrektioner er velkomne, måske har jeg bare været uheldig.

mvh
Peter

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 26-09-02 17:04

Zorilla <ZorillaFJERN@DETTEmac.com> wrote:

> [...]
> virker med IE, men ikke nødvendigvis med andre browsere.
>
> Korrektioner er velkomne, måske har jeg bare været uheldig.

F. eks det site der startede denne tråd
<http://www.rackham.dk/rckh_ie.html> :
IE (5.2.2) kan ikke vise den, dels er den gal med at teksten ikke holder
sig i sine rammer, og dels kan jeg ikke få IE til at vise mere end 2/3
af siden, den nederste del vil bare ikke frem.
I Mozilla (1.2a) derimod er der ingen problemer.
Jeg har haft tilsvarende oplevelser med andre ikke-mac sites: IE vil
ikke vise mere af siden når man scroller: der er bare blank skærm.
Jeg har heller aldrig fået IE til at blive stabil, den har det med at
"slutte uventet". Indrømmet: jeg har heller ikke gjort ret meget ved
det, så meget har det ikke generet mig, jeg klarer mig fint uden.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Jakob Bock

Dato : 26-09-02 17:09

Kaj Christiansen skrev:

> [...]
> "slutte uventet". Indrømmet: jeg har heller ikke gjort ret meget ved
> det, så meget har det ikke generet mig, jeg klarer mig fint uden.

Har du prøvet at tildele den noget mere RAM. Jeg kan slet ikke nikke
genkendende til denne beskrivelse. Min IE 5.1.5 under Mac OS 8.6 kører
klippe-stabilt og har små 30 MB til rådighed. Det skal siges, at jeg altid
har Java slået fra.

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 26-09-02 17:34

> [...]

> genkendende til denne beskrivelse. Min IE 5.1.5 under Mac OS 8.6 kører
> klippe-stabilt og har små 30 MB til rådighed. Det skal siges, at jeg altid

Hvordan er det nu man tildeler man mere RAM under OS X ?

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-09-02 18:00

On Thu, 26 Sep 2002 18:34:15 +0200, Kaj <kajc@ofir.dk> wrote:

> Hvordan er det nu man tildeler man mere RAM under OS X ?

Det gør man ikke, det sørger applikation og OS selv for.

Fra : Henrik Krogh

Dato : 26-09-02 22:06

> [...]
> genkendende til denne beskrivelse. Min IE 5.1.5 under Mac OS 8.6 kører
> klippe-stabilt og har små 30 MB til rådighed. Det skal siges, at jeg altid

Så lige at der var kommet en opdatering til os uden OSX - så nu tror jeg
bare at IE bliver helt perfekt
Slut med at netbank ikke virker og at den downloader 1/10 langsommere
end Netscape - alt er godt jeg henter den med det samme fra:

http://www.microsoft.com/mac/DOWNLOAD/IE/ie5_classic.asp

tillidsfuld og naiv hilsen
Henrik Krogh

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-09-02 23:00

Henrik Krogh <henrik.krogh@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> Slut med at netbank ikke virker og at den downloader 1/10 langsommere
> end Netscape - alt er godt jeg henter den med det samme fra:

Inden du nu mener at IE 5.X er hurtigere end Netscape, så synes eg da
lige at du skal finde stopuret frem og teste hvilken der er hurtigst:

http://www.woollhead.dk/private/4u.html

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Krogh

Dato : 26-09-02 23:20

> Inden du nu mener at IE 5.X er hurtigere end Netscape, så synes eg da
> lige at du skal finde stopuret frem og teste hvilken der er hurtigst:
>
> http://www.woollhead.dk/private/4u.html

Der er noget galt med siden - det må være måden den er skrevet på - for
urene går slet ikke.....

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 28-09-02 03:21

Kaj Christiansen wrote on 26/09/02 18:04:

> [...]
> "slutte uventet". Indrømmet: jeg har heller ikke gjort ret meget ved
> det, så meget har det ikke generet mig, jeg klarer mig fint uden.

Problemet med teksten, der ikke holder sig inden for rammerne, skyldes
drop-down-menuen under "Historik", hvor "------------------"-skillelinierne
tvinger tabellen bredere. Det er nemt at rette.

/R

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-09-02 17:10

On Thu, 26 Sep 2002 17:40:52 +0200, Zorilla
<ZorillaFJERN@DETTEmac.com> wrote:

> Hvad bruger i andre i stedet ?

Jeg har brugt Chimera siden 0.3, og den er virkelig god synes jeg. Den
er selvfølgelig stadig under udvikling, og lider deraf med f.eks.
diverse plugins som ikke virker helt optimalt.

> [...]
> med IE. For mig virker det bare som om at de steder som virker med Mac de
> virker med IE, men ikke nødvendigvis med andre browsere.

Jeg hiver IE eller Mozilla frem når der er ting der ikke virker i
Chimera, men ellers har jeg meget indtryk af at det er en vane- og
smagssag.

Mozilla kan alt for meget i forhold til mine krav, f.eks. har jeg
aldrig benyttet mig af hverken mail, news eller composer delen af den.
IE har nogle ekstra ting der er meget lækre, som f.eks. auction
manager der er god hvis man køber ting på e-bay eller lignende, og
scrapbook'en, som jeg brugte flittigt inden jeg fik ADSL, og som er
virkelig sej.

Chimera kan lige præcis det jeg vil have en browser til at gøre,
nemlig browse. Den kan ikke alt muligt gas ud over det, og det kan jeg
egentlig meget godt lide.

Fra : Zorilla

Dato : 26-09-02 17:16

"Jonas Voss" <usenet@verture.net> wrote in message

> [...]
>
> Chimera kan lige præcis det jeg vil have en browser til at gøre,
> nemlig browse. Den kan ikke alt muligt gas ud over det, og det kan jeg

2 ting som især gør at jeg vender tilbage til IE er Download Manager samt
det at du kan trække fx et billede ud på skrivebordet og så er det gemt. Det
mangler jeg i Chimera, som jeg ellers med al sandsynlighed ville vælge.

Peter

Fra : Per Madsen

Dato : 27-09-02 01:00

> [...]

> virker med IE, men ikke nødvendigvis med andre browsere.
>
> Korrektioner er velkomne, måske har jeg bare været uheldig.

Tja, jeg har haft mac i små 5 år og er ret glad for platformen, men
efterhånden synes jeg rent ud sagt at mac stinker på nettet. Langt de
fleste sites loades/renderes 2-3 gange hurtigere på min gamle hæslige
pc'er over i hjørnet, end de gør på mine mac's. Og uanset dette måske
ikke er Apple's skyld, men dem der laver siderne, så når alt kommer til
alt, så går det sgu hurtigere på pc'en... end of story. ;-((
--
Mvh Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 27-09-02 09:13

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Tja, jeg har haft mac i små 5 år og er ret glad for platformen, men
> efterhånden synes jeg rent ud sagt at mac stinker på nettet.

Mac'en har altid været langsom til rendering af websider. Men jeg
oplever i modsætning til dig, at det bliver bedre og bedre. Mozillas
renderings motor - Gekko, som også er hjertet i Chimera, er hurtig og
god til at klare selv komplicerede sider. Dette i kombination med en
stigende forståelse for åbne standarder, gør at Mac'en når langt på
nettet - længere end for bare 2 år siden. At OS X kan bruge (let
omskrevne) Unix programmer gør at Linux og Mac miljøet kan stå sammen i
fælles kamp mod de sites, som kun kan ses i WIN versionen af MS
Explorer. Men ja, vi er en lille minoritet, som man i statistikkens
hellige navn helt kan overhøre...

Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-09-02 11:13

spam_spam_spam@talent.dk (Martin Bredthauer) writes:

> [...]
> fælles kamp mod de sites, som kun kan ses i WIN versionen af MS
> Explorer. Men ja, vi er en lille minoritet, som man i statistikkens

Er du alvorlig?

Hvorfor ender den her slags ting altid med forfulgte martyrer som
opponerer mod den store stygge verden?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-09-02 00:22

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Er du alvorlig?

Er du?

> Hvorfor ender den her slags ting altid med forfulgte martyrer som
> opponerer mod den store stygge verden?

Gør det det?

Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-09-02 08:05

> Er du?

Lige her, ja.

> Gør det det?

Når man når til at bruge argumentet der ikke bliver taget hensyn til
minoriteter (sædvanligvis en man selv er medlem af), så synes jeg vi
er ved at være der.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 30-09-02 15:10

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Lige her, ja.

Ditto! (Men en måde at gøre et mindretal gal i skralden på, er da netop
at antyde at det de siger ikke kan være ment alvorligt

> Når man når til at bruge argumentet der ikke bliver taget hensyn til
> minoriteter (sædvanligvis en man selv er medlem af), så synes jeg vi
> er ved at være der.

1. Hvis du læser mit oprindelige indlæg vil du kunne se, at jeg faktisk
mener, at der bliver taget mere hensyn til os nu end for bare 2 år
siden. M.a.o. udviklingen går den rette vej - set med Macintosh briller
på.

2. Men hvis minoriteter ikke må gøre opmærksomme på sig selv er vi da
også ude i noget være noget - så'n demokratimæssigt. At de/vi så ikke
kan ta' kampen op alene er vi da enige om, men min pointe er jo også
netop at flertallet også er begyndt at få øjene op for åbne standarder.

Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-09-02 15:38

> Ditto! (Men en måde at gøre et mindretal gal i skralden på, er da netop
> at antyde at det de siger ikke kan være ment alvorligt

Kun hvis det i forvejen er et oemt punkt. Vaelger man Mac maa man
forvente at tilhoere et mindretal.

> [...]
> mener, at der bliver taget mere hensyn til os nu end for bare 2 år
> siden. M.a.o. udviklingen går den rette vej - set med Macintosh briller

Det skyldes at W3C har lavet et stort stykke arbejde for at arbejde
hen mod faelles, uafhaengige standarder, og at der efterhaanden er et
oenske om at foelge disse istedet for bare at lave ting til IE.

Naeh. Det tror jeg ikke.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 30-09-02 20:42

> Kun hvis det i forvejen er et oemt punkt.

Ingen ømme punkter her.

>Vaelger man Mac maa man
> forvente at tilhoere et mindretal.

Ja, der er endda nok mange, der har valgt Mac med det ene formål at få
lov til at tilhøre et mindretal - think different er jo svært i
"wintel-world".

> [...]
> hen mod faelles, uafhaengige standarder, og at der efterhaanden er et
> oenske om at foelge disse istedet for bare at lave ting til IE.

Øhhh først skriver du:

"Det skyldes at W3C har lavet et stort stykke arbejde for at arbejde hen
mod faelles, uafhaengige standarder, og at der efterhaanden er et oenske
om at foelge disse istedet for bare at lave ting til IE."

og så skriver du:

"Naeh. Det tror jeg ikke."

Når jeg mener at flere og flere er begyndt at følge åbne standarder.

Hvad mener du - går det den ene vej (åben) eller den anden (lukket)?

Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-09-02 23:03

> [...]
>
> Når jeg mener at flere og flere er begyndt at følge åbne standarder.
>
> Hvad mener du - går det den ene vej (åben) eller den anden (lukket)?

Indenfor webverdenen går det mod de standarder som W3C har defineret.
Dette er nogen få produkter som er fælles og hvor Mozilla kommer til
at være den drivende faktor (tror jeg).

Du snakkede mere generelt end som så, og der mener jeg ikke at der er
noget alternativ til Word i dag i tekstbehandling på formatniveau.
Allerhøjest nogen bedre filtre i de forskellige produkter.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Tom

Dato : 30-09-02 23:39

Rygter vil vide at den nye opera netop er kommet til mac
Den skulle - vist nok - være ret fed !?
Tom

On 01/10/02 0:02, in article kkr8fb6sqb.fsf@mimer.null.dk, "Thorbjørn Ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-10-02 00:00

On Mon. d. 30 Sep. 2002 kl. 22:39 GMT, Tom wrote:

> Rygter vil vide at den nye opera netop er kommet til mac
> Den skulle - vist nok - være ret fed !?

Den er ikke fed the mozilla way... (Chimera osv.)

Gider du ikke svare /under/ det du svarer på tom?

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Per Madsen

Dato : 01-10-02 07:02

Tom <tom@mir.dk> wrote:

> Rygter vil vide at den nye opera netop er kommet til mac
> Den skulle - vist nok - være ret fed !?
> Tom

Bomber min maskine ;-(

--
Mvh Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 28-09-02 03:13

Kaj Christiansen wrote on 26/09/02 15:50:

> [...]
> jeg ikke har kylet den i skraldespanden er, at der trods alt er enkelte
> steder den er nødvendig, men som default browser: glem det - den er ikke

Den har ikke ændret sig betydeligt, så man må sige at den er, hvad den har
været.
Jeg kan regne ud, at du sikkert taler om IE's status.
Diskussionen er ved at være noget slidt.
Det ville dog være rart, hvis MacIE var på WinIE's niveau, hvis man ser bort
fra alle de Windows-specifikke ting som ActiveX osv.
Microsoft's Mac Business Unit har lovet os en MacIE 6, men hvornår kommer
den?
Min PeeCees IE er allerede nået til version 6.0.2800.1106.xpsp1.020828-1920

/Richard Nees

Fra : Jan Jonasen

Dato : 26-09-02 19:26

In article <1fj4j8n.11uo4ff5rafrfN%jesper@gylling.net>, [2900] Jesper
> [...]
> jeg ikke har en OS X, så kan jeg heller ikke teste den der.
>
> Desuden er det da pisseirriterende at der er så mange sites, som ganske

Så gør som jeg gør på både mac og windows, virker siden ikke i den ene, så
bruges den anden eller tredje. Sålænge folk ikke går op i standarder samt
overholdelse af samme, så vil man altid skulle skifte. På windows er man
dog så "heldig" at langt det meste virker i IE, men dette er bestemt ikke
noget kvalitetsstempel af siderne. Der er altid muligheden for _ikke_ at
bruge en side.

> Jeg havde blot fået den opfattelse at IE 5.X var det eneste rigtige hvis
> man er Mac bruger.

Nej, ligesom alle andre OS'er skal der skiftes mellem browsere, hvis man
skal have den optimale oplevelse. iCab/Opera, hvis der skal vises mange
forholdsvis simple sider, gamle Netscape til bank og IE til langt de fleste
"advancerede" sider. OS X browserne (op til 1.1.3) har jeg aldrig haft
positive oplevelser med.

Fra : Jesper

Dato : 27-09-02 15:22

> [...]
> man er Mac bruger.
>
> Beklager hvis mit indlæg har genreret dig.

I gamle dage brokkede Mac brugere sig over at et site ikke funkede i
Nuscrape, nu er det åbenbart helt galt når sitet ikke duer Internet
Exploder.

Du skal anskaffe dig Mozilla 1.2a, der er bare no problemos og så sæt
Exploder på efterløn sammen med Nyrup
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-09-02 17:17

On Thu, 26 Sep 2002 12:55:26 +0200, [2900] <jesper@gylling.net> wrote:

> www.rackham.dk
>
> Jeg troede ellers at det bare var browseren ?!

Ovenstående side er skrevet i forrygende dårlig markup. At den
antageligt virker fint på nogle browsere siger mere om disse end om
IE@mac.

Fra : thomas tomcat

Dato : 27-09-02 14:42

Gylling at jesper@gylling.net wrote on 26/09/02 12:55:

> www.rackham.dk

virker okay i 5.1 her.

Fra : thomas tomcat

Dato : 28-09-02 00:09

in article B9BA2CC5.9036%tomcat@pc.dk, thomas tomcat at tomcat@pc.dk wrote
on 27/09/02 15:41:

> virker okay i 5.1 her.

... under 9.2.2 US -- skulle jeg måske lige føje til.