Quake3A fryser under opstart
Fra : Henrik

Dato : 25-09-02 23:58

Hej jeg har sat en pc op til knejten med en AMD K6-2 450 med 192mb og
geforce256
og winxp dk og med næstnyeste nvidia drivers . Mit problem er at Q3A fryser
under opstart med en grå skærm og jeg har prøvet med flere forsk drivers til
geforcen og opdateret og prøvet flere forsk opdateringer til Q3A med samme
resultat så nu sætter jeg min tillid til jer her i grupppen .

Henrik

Husk at fjerne de 4 k efter @ ved svar

Fra : Benny Jensen

Dato : 26-09-02 00:32

Prøv at geninstallere Q3A Det kan måske hjælpe.
Mvh.
Benny