OS 9 dør - kan genstartes i OS X?
Fra : Storm

Dato : 25-09-02 19:00

OS 9.2.2 dør og må have en genstrart. Er man så nødt til at starte i OS
9.2.2 og så vælge startdisk OS X - hvis det er det man gerne vil?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jonas Voss

Dato : 25-09-02 19:04

On Wed, 25 Sep 2002 19:59:37 +0200, Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> OS 9.2.2 dør og må have en genstrart. Er man så nødt til at starte i OS
> 9.2.2 og så vælge startdisk OS X - hvis det er det man gerne vil?

Hvis du holder alt nede ved genstart kan du vælge mellem hvilken
systemmappe du vil vælge. En reboot ind i 9.2.2 for at vælge OS X som
startdisk er derfor overflødig.

Fra : Storm

Dato : 25-09-02 20:18

Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> Hvis du holder alt nede ved genstart kan du vælge mellem hvilken
> systemmappe du vil vælge. En reboot ind i 9.2.2 for at vælge OS X som
> startdisk er derfor overflødig.

Tak - dejligt - det burde jeg måske ku' ha' renget ud, men det ku' jeg
altså ikke.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 27-09-02 10:26

Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> Hvis du holder alt nede ved genstart kan du vælge mellem hvilken
> systemmappe du vil vælge. En reboot ind i 9.2.2 for at vælge OS X som
> startdisk er derfor overflødig.

Det virker ikke for mig.
Booter jeg i OS 9.2.2 giver Alt Start mig kun mulighed for opstart i OS
9.2.2. - Og booter jeg i Jaguar giver Alt Start mig kun mulighed for
opstart i Jaguar.

Jeg får Krøllepil - StartOS - Frempil på skærmen. Krøllepil opdaterer
tilsyneladende bare situationen på skærmen - StartOS gør ingenting -
Frempil starter op i det aktuelle startOS. Ingen valgmuligheder.

Kan det være fordi jeg har de 2 OS i samme partition?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-09-02 12:33

On Fri, 27 Sep 2002 11:25:50 +0200, Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Kan det være fordi jeg har de 2 OS i samme partition?

Ja.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Storm

Dato : 27-09-02 13:36

hhJonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> Ja.

Jamen det var da et rigtigt godt argument for at have de 2 OS i hver sin
partition

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-09-02 16:04

On Fri, 27 Sep 2002 14:36:16 +0200, Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Jamen det var da et rigtigt godt argument for at have de 2 OS i hver sin
> partition

(: Bestemt