karborator problemer...
Fra : hynke007

Dato : 25-09-02 10:24

hejsa gruppe.
jeg har fået et lille problem når jeg giver gas så dør den hen... jeg
har monteret en 18 mm bing karbo med en 70 dyse på et 7.5 HK tun. hvad
kan der være galt??? får den formeget eller forlidt benzin??

på forhånd tak
hynke007.

P.S. det drejer sig om en puch pioneer (monza)

http://www.kandu.dk/

Fra : Jarl Olsen

Dato : 25-09-02 10:34

"hynke007" <hynke007.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
>
> på forhånd tak
> hynke007.
>
> P.S. det drejer sig om en puch pioneer (monza)
Hej.
Din totakter får for lidt benzin. Du skal formentligt op på dysestørrelse
min 0,92, muligvis helt op på 1,10 eller højere endnu. Forsøg dig lidt frem
til du har et godt optræk og du kan køre topfart uden at firtakte. Så skulle
den være der.
God tur og hilsen fra

--
Jarl Olsen
Min Yamaha RD 350 stinker

Fra : Allan Riise

Dato : 25-09-02 10:40

Jarl Olsen wrote:
> [...]
> Forsøg dig lidt frem til du har et godt optræk og du kan køre topfart
> uden at firtakte. Så skulle den være der.
Hej Jarl !!
Ja det er ikke engang løwn hva' du siger, men Hynke så husk lige din
luftskrue også, der skal muligvis fifles lidt der.

Venligst ...
--
Allan Riise
Ari06@AriSoft.dk