Free Danish picture
Fra : .

Dato : 23-02-01 12:07

Free Danish picture at:

http://freesex.snoop.dk

Completely free, no banner, no console, no others , only 1 sponsor window.

Today 442 free pictures

Fra : Peter Westh

Dato : 23-02-01 12:46

> Free Danish picture

Et gratis billede af et stykke wienerbrød? Jooh, det er vel egentl on-topic
i denne gruppe...

Fra : Bangsbo

Dato : 23-02-01 15:50

Hej Peter Westh .....

Jeg har ledt efter overskriften men ikke fundet den nogen steder.

du skriver bla.:

> Et gratis billede af et stykke wienerbrød? Jooh, det er vel
>egentl on-topic i denne gruppe...

Det er det vel ikke helt - ok man ligger ikke sådan inde med
billeder af Dansk Wienerbrød - men tanken er da ikke helt vild.

Mange ord kan siges med et billede - så det er da kun kedeligt
at vi ikke kan bidrage med billeder i denne gruppe ...

Har nogen brug for et billede af Dansk wienerbrød eller hvad
det nu kunne være - et stykke specielt Dansk Smørrebrød -
havde det været dejligt at kunne poste sådan et her i gruppen.

At stille spørgsmål om et billede af "Dyrlægens Natmad" ville
for mig være lige så naturligt - og kunne jeg hjælpe Dig eller
andre med et "privat" mail med førnævnte så hvorfor ikke ...

Vil nogen bruge gruppen til: - Hjælp jeg mangler et billede af
hvordan man udskære en gris i grove snit ....

Ville jeg da fluks - scanne et billede og sende det til
vedkommende i et privat mail - hvorfor skulle det være OT ?

Det bliver først OT når det bliver Reklame efter Mit skøn !!!!

Et godt billede af Dansk wienerbrød kan aldrig blive reklame

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : Peter Westh

Dato : 23-02-01 16:43

"Bangsbo" <bangsbo@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for mig være lige så naturligt - og kunne jeg hjælpe Dig eller
> andre med et "privat" mail med førnævnte så hvorfor ikke ...

XFUT dk.binaer.erotik.bestiality

Fra : Jan Boegh

Dato : 23-02-01 17:52

"Bangsbo" <bangsbo@privat.dk> wrote in message

> Mange ord kan siges med et billede - så det er da kun kedeligt
> at vi ikke kan bidrage med billeder i denne gruppe ...

Nej, det er herligt! Hvis man vil billeder, lyd, animerede GIFs og alt det
andet tivolipjat, så brug webben. Det vælter med gratis eller næsten gratis
tilbud om hosting og det er meget enkelt at lave links til websider i
NGindlæg. Lad det endeligt blive herved.

> Ville jeg da fluks - scanne et billede og sende det til
> vedkommende i et privat mail - hvorfor skulle det være OT ?

Det kan aldrig være OT at du sender en mail privat. Men ellers kan du da
bare lave et indlæg og linke til dit billede enten på web eller i dk.binaer.

> Det bliver først OT når det bliver Reklame efter Mit skøn !!!!

Det er godt at dit skøn ikke bestemmer hvad der er OT. Men nu er det sådan
at binært indhold udenfor dk.binaer ikke tolereres af flere udbyderes
usenetservere, så det er slet ikke et problem.

> Et godt billede af Dansk wienerbrød kan aldrig blive reklame

Nåeh - det ved jeg da ikke!

mvh
Jan

Fra : Bangsbo

Dato : 23-02-01 19:31

Hej Jan .....

Jeg synes det er kedeligt den måde du forholder dig til mit indlæg
om billeder på - og er på mange punkter sikker på at du direkte
mistolker hvad jeg skriver ....

Ta de farvede briller af og læs mit indlæg igen ....

Du citerer mig / udlægger min tekst på noget jeg ikke har skrevet.

At jeg så mener at et billede her i nyhedsgruppen ville være helt
i orden er noget andet - det gælder i denne NG som i andre jeg
deltager i - ikke at fylde gruppen med billeder men at bruge
billedet til dokumentation ..

(De eksisterende muligheder kender jeg godt .. )

Det har intet med tivoli - lyd og animeret gif at gøre .... prøv dog
at være lidt seriøs og som nævt - læs mig igen ...

I øvrigt har jeg villet lægge vægt på at blot det at bede om et
bestemt billede - af udskæring af en gris feks. ikke efter min
mening er OT ....

Ergo er det ikke OT når Peter Westh starter op med et billede
af et Dansk stykke weinerbrød - han vil blot få det i et privat
mail - men ideen fra Peter er ikke OT.-

Det med reklamen for Dansk weinerbrød ta' du den til kaffen

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : Jan Boegh

Dato : 24-02-01 12:18

> Du citerer mig / udlægger min tekst på noget jeg ikke har skrevet.

Næh - det tror jeg faktisk ikke jeg gør.

> [...]
> i orden er noget andet - det gælder i denne NG som i andre jeg
> deltager i - ikke at fylde gruppen med billeder men at bruge

Jamen det er jo præcis det, vi er uenige om. Du vil gerne have billeder i
gruppen - jeg vil ikke!

> Det har intet med tivoli - lyd og animeret gif at gøre .... prøv dog
> at være lidt seriøs og som nævt - læs mig igen ...

Jeg har skam ikke på nogen måde nogle forventninger om at _du_ ønsker en
tivolisering, men tror bare at det helt af sig selv bliver konsekvensen af
at bruge billeder i NG - uanset hvad du eller jeg måtte ønske.

> I øvrigt har jeg villet lægge vægt på at blot det at bede om et
> bestemt billede - af udskæring af en gris feks. ikke efter min
> mening er OT ....

Det ror jeg nu heller ikke jeg skulle have antydet. Og jeg synes ligefrem at
det er en glimrende ide at kunne vise et billede - bare ikke i NG'en, men
gerne med et link til et passende sted.

> Det med reklamen for Dansk weinerbrød ta' du den til kaffen

Jeg kunne da meget let gå hen og blive lækkersulten - så jeg kan meget vel
ligge under for reklameværdien af et lækkert billede af et stykke dansk
wienerbrød

Mvh
Jan
- der er stolt af at høre til "idioterne" hvis ophavsmanden til dette udtryk
er "normal", omend jeg finder brugen af slige udtryk for værende helt ude af
trit med almindelig usenetnetikette - og for den sags skyld gængs god
opførsel.

Fra : Bangsbo

Dato : 23-02-01 19:32

Hej Jan .....

[...]

at være lidt seriøs og som nævnt - læs mig igen ...

[...]

af et Dansk stykke wienerbrød - han vil blot få det i et privat
mail - men ideen fra Peter er ikke OT.-

Det med reklamen for Dansk Wienerbrød ta' du den til kaffen

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 24-02-01 05:57

"Peter Westh" <pwesth@hum.ku.dk> skrev i meddelandet:

> Et gratis billede af et stykke wienerbrød? Jooh, det er vel egentl
> on-topic i denne gruppe...

Kære hr. Peter!
Kan du ikke en anden gang bare ignorerer sådan et indlæg, - du kan jo
se, at de andre "idioter" reagere med det samme - når først én er
begyndt, så kører det.

Og personen der har sendt indlægget fryder sig...

IGNORER!!! for helv....

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Torskeøje:
2 cl Baileys, 1 æggeblomme, 2 cl vodka
I et 4 cl glas kommes 2 cl Baileys derefter putter man en æggeblomme i
og til sidst kommer man 2 cl vodka. Hele herligheden nydes med sugerør
som man stikker ned igennem blommen og suger op i et sug. (Hvis nogen
gerne vil vide hvorfor den hedder torskeøje så bare prøv at lave den).

Fra : Bangsbo

Dato : 24-02-01 09:24

Peter W. Bosse skriver bla.:

> Kan du ikke en anden gang bare ignorerer sådan et indlæg, - du kan jo
> se, at de andre "idioter" reagere med det samme - når først én er
> begyndt, så kører det.

Hej Peter W. Bosse .....

Det er dog en underlig måde at reagere på - jeg har set meget op til dine
pudsige indlæg og gode opskrifter, men synes ikke man kan pakke ordet
"idioter" ind i "gåseøjne" og blot slippe fra det i god behold ...

Hvem var det mon der skulle ha holdt sin mund i denne tråd ... ???

Jeg orker ikke at skrive FUT Peter - men håber at også du vil tænke
dig lidt om før du skriver næste gang ....

Fortsat rigtig god weekend .... - fra en af "idioterne" ... :-/

Bangsbo

Fra : Peter Westh

Dato : 25-02-01 13:17

"Peter W. Bosse" <peterw.bosse@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Kanske du har ret. Jeg sendte under alle omstændigheder også en spamreport
til personens udbyder, så jeg håber hans fryd bliver kortvarig.

MVH

Peter