Icewinddale II
Fra : christian buhrkall

Dato : 24-09-02 11:34

er det muligt at overføre banerne/hele histiorien fra Icewinddale II
til Neverwinter nights?
sådan at man i praksis kommer til at spille Icewinddale med neverwinter
enginen.

Fra : Herold

Dato : 26-09-02 00:11

> er det muligt at overføre banerne/hele histiorien fra Icewinddale II
> til Neverwinter nights?
> sådan at man i praksis kommer til at spille Icewinddale med neverwinter
> enginen.
´
Ikke uden utallige timers slid og slæb.

Fra : Gozip

Dato : 23-10-02 09:48

Hej! Jeg tænkte du måske kunne hjælpe mig. Mig og en ven har i lang tid
spillet icewinddale 1 og vi er virkelig nået langt, men desvære sidder
vi fast. Jeg kunne godt tænke mig at vide om du kan hjælpe med problemet
eller med en walkthrough?

Med venlig hilsen
Gozip
min e-mail er hg162@nkh.dk hvis du mener du kan hjælpe mig kan du skreve
og jeg skal beskrive hvor problemet opstår

http://www.kandu.dk/