Mappen med mp3 filer i iTunes
Fra : Malene Haaber Gyllin~

Dato : 23-02-01 11:13

Hej

Jeg har tidligere brugt Audion til at høre mine mp3 filer med, og i den
er der en mappe, der hedder My mp3s.

Nu har jeg imidlertid hentet iTunes og det er jo det fedeste program
)

Hvordan sørger jeg for at de mp3'er jeg henter via Napster havner i
iTunes og jeg kan høre dem via iTunes efter downlod ?

--
Mange hilsner fra

Malene Haaber Gylling

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-02-01 11:24

Malene Haaber Gylling <malene@gylling.net> wrote:

> [...]
>
> Hvordan sørger jeg for at de mp3'er jeg henter via Napster havner i
> iTunes og jeg kan høre dem via iTunes efter downlod ?

Brug "add to library" i "file" menuen. Så navigerer du dig frem til den
rigtige mappe, og iTunes henter dem (eller rettere henvisninger til dem)
ind i sit bibliotek.
Gjorde den det i øvrigt ikke automatisk da du installerede den?

v.h
Martin

Fra : Malene Haaber Gyllin~

Dato : 23-02-01 11:42

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> ind i sit bibliotek.
> Gjorde den det i øvrigt ikke automatisk da du installerede den?

Tak for det. Den spurgte om jeg ønskede det, men jeg trykkede nej, da
jeg var bange for at alle mp3filerne ville blive ubrugelige.

--
Mange hilsner fra

Malene Haaber Gylling

Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 23-02-01 11:32

malene@gylling.net,Ny-Internet writes:
>Hvordan sørger jeg for at de mp3'er jeg henter via Napster havner i
>iTunes og jeg kan høre dem via iTunes efter downlod ?

I Napster går du i menuen "preferences"
Under fanebladet "general" vælger du "other" ud for "default players".
Herefter trykker du på "choose an mp3 player" og vælger iTunes.

Eventuelt kan du også gå hen under fanebladet "transfers" og vælge en
anden downloadmappe til dine mp3'ere, så du samler dem et sted

Mvh Ben